دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس با مزه و خنده دار مواظب باش از خنده نمیری

 آنگاه که ابراهیم سر اسماعیل را بر زمین گذاشت ندا آمد که ابی ولش کنتو در مقابل دوربین مخفی هستی

 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

ترکها برای کمک به حزب الله یه بازی فوتبال دوستانه میزارن توی شهرشون البته با بلیت رایگان

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

لره میاد تهران می بینه همه لباس آستین کوتاه پوشیدن تعجب می کنه می گه اوا پس اینا چه جوری دماغاشونو پاک می کنن.

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

به ترکه یه ماشین می دن که فرمونش سمت راست بوده بعد یه مدت ازش می پرسن چطوره؟ میگه خوبه ، فقط هر وقت تف می کنم میفته روی زنم

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

مناجات بعد از طلاق:یارب ان نوگل خندان که سپردی به منش انقدر لوس و ننر شد که سپردم به ننش

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

ترکه به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ ترکه می گه : آره . تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما

خبر رسیده که یکی از فرشته های خدا گم شده. چند میدی لوت ندم؟؟؟

 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

وقتی صدای اس ام اس میاد منیش این نیست که مسیج داری منیش اینه که یکی به یادته

 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

میدونی چرا دل به دلت دادم؟ به خاطر شباهت زیادت به ماه

با این تفاوت که ماه سه حرف داره ولی تو حرف نداری

 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

سلام من یک بوس کوچولو هستم می تونم چند لحظه روی لپ شما استراحت کنم

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

برای عشق تو در قلبم سه کوه ساختم اولی کو ه وفا دومی کوه صداقت سومی....... کوهی که هر وقت بهم گفتی دوست ندارم از اون بندازمت پایین
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد