دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

کاهش قیمت خودروهای مدل ۹۰

برچسب ها : خودروهای مدل 90 قیمت خودروها در سال 90 قیمت خودروهای مدل 90 کاهش پیدا کرد قیمت سمند مدل 90 قیمت پراید 111مدل 90 قیمت پراید 132مدل 90 قیمت پراید مدل 90 قیمت پزو 206 مدل 90 قیمت پزو 405 مدل 90 میزان کاهش قیمت خودروها در سال 90 کاهش قیمت خودروها در سال 90 کاهش قیمت خودروهای مدل 90  

 

  

 

قیمت خودروهای مدل ۱۳۹۰ در بازار کاهش یافت. در حالی که قیمت خودروهای داخلی مدل۱۳۹۰ در برخی موارد در حدود یک میلیون تومان با خودروهای مدل ۱۳۸۹ تفاوت داشت، این اختلاف اکنون به حدود ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

 

بقیه در ادامه ی مطلب

تندر۹۰ مدل ۱۳۹۰ هم به بازار آمده است و به نظر می رسد مشکل تک چراغه بودن دنده عقب و اشکالی که پلیس در این زمینه به آن وارد کرده بود، بی سر و صدا حل شده است.
در هفته گذشته پژو ۲۰۶ معمولی مدل ۱۳۸۹ به قیمت ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد، اما پیدا کردن مدل ۱۳۹۰ این خودرو چندان کار آسانی نیست.

پژو ۲۰۶ اس.دی V8 سال ۱۳۸۹، ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و مدل ۱۳۹۰ آن ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ اس.دی V9 مدل ۱۳۸۹، ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و مدل ۱۳۹۰ آن ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. مدل V20 این خودرو نیز در این هفته در بازار تهران ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای مدل ۱۳۹۰ و ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای مدل ۱۳۸۹ قیمت خورده است.

تندر۹۰ مدل ۱۳۹۰ هم به بازار آمده است و به نظر می رسد مشکل تک چراغه بودن دنده عقب و اشکالی که پلیس در این زمینه به آن وارد کرده بود، بی سر و صدا حل شده است.

این هفته هرچند تندر۹۰ E1 مدل ۱۳۹۰ هنوز به بازار نیامده است، ولی مدل ۱۳۸۹ آن محصول شرکت پارس خودرو به قیمت ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود، اما تندر۹۰ E2 مدل ۱۳۹۰ در بازار تهران ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت دارد، در حالی که مدل ۱۳۸۹ آن هنوز ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت همین محصول تولیدی ایران خودرو همچنان در حدود ۲۰۰ هزار تومان کم تر از رقیب پارس خودرویی آن است.

پژو پارس مدل ۱۳۸۹ در بازار تهران ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد، در حالی که مدل ۱۳۹۰ آن با موتور دوگانه سوز ۱۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت پژو پارس سال هم این هفته در بازار تهران ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

پژو روآ – ارزان ترین محصول ایران خودرو – هم که مدل ۱۳۹۰ آن به بازار نیامده ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

همچنین پژو۴۰۵ مدل ۱۳۸۹ به قیمت ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و مدل ۱۳۹۰ این خودرو در بازار این هفته ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و مدل دوگانه سوز آن ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

ریو مدل ۱۳۹۰ با قیمت ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار معامله و ریو مدل ۱۳۸۹ به قیمت ۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

این هفته سمند ال.ایکس مدل ۱۳۸۹، ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود و مدل ۱۳۹۰ آن ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل ۱۳۹۰ دوگانه سوز آن هم ۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

پرایدهای مدل ۱۳۸۹ همچنان ثابت‌ترین قیمت های بازار را در اختیار دارند. در حالی که مدل ۱۳۹۰ هیچ کدام از آن ها هنوز به بازار نیامده، پراید۱۱۱ به قیمت ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ به قیمت ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سایپا ۱۴۱ به قیمت ۸ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد