دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

جک جوک و اس ام اس جدید اسفند 89

یارب ز کرم جزای نیکی بفرست / ماشین و آپارتمان شیکی بفرست

من میل به تک خوری ندارم، لطفا" / از این دم بخت ها شریکی بفرست!

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 
 
هان ای کسانی که ادعا دارید جرات دارین برین مصر بگین....مبارک باشه


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

 شعر  جدید سعدی پس از حذف یارانه ها
«ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند...تا تو تانی لقمه نانی به کف آری و سریعا بخوریش»


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

پرتاپ شهاب سنگ از آسمان بیانگر وجود “غضنفر” در کرات دیگر است !


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

از یکی میپرسن: قبض آب و برق خونتو چطور پرداخت میکنی؟
میگه: میذارم زیر برف پاک کن ماشین غضنفر فکر میکنه قبض  جریمست میره پرداخت میکنه !


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد . بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم!


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

یارو با ماشینش میزنه به یه مغازه
به مامور پول میده میگه یه کاری کن مغازه مقصر باشه !


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

از سبیل هـای از بنا گوش در رفتـه تـا ابرو های برداشتـه
 مردان  ما چـه راه  سختی پیموده انـد!


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

ای کاش وافور دلت بودم تا تمام سوخته های عشق را جمع میکردم و باهاشون شیره ای از محبت میساختم که تا آخر عمر خمارم میشدی که ترکم نکنی!


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

هوس کرده ام خوب نباشم. شاید حالم را بپرسی!


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

الهی که بخت تو را وا کنم / تو را توی بخت خودم جا کنم
در باغ سبزی نشانم بده / که باغ دلت را مصفا کنم


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

به کنج سینه منزل کردی ای دوست / دلم را رهن کامل کردی ای دوست
دلم مستغرق دریای غم بود / مرا مهمان ساحل کردی ای دوست


************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

دل بی بهار روی تو خرم نمی شود / عاشق دریغ و درد که آدم نمی شود
گاهی نظر به بنده‌ی بی ریخت کن عزیز / چیزی ز خوشگلی شما کم نمی شود
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

نظرات 1 + ارسال نظر
SY دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://SYcrisronaldo7.blogfa.com

baba damet garm kheyli bahal bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد