دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های جدید ۱۳۹۰ بهار امسال

یکی میره خواستگاری ، بهش میگن چه کاره ای ؟ میگه : بیکارم ولی خوشه ی یکم!
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


سیه چشمی به کار عشق استاد به من درس محبت یاد میداد ، مرا از یاد برد آخر ولی من بجز او عالمی را بردم از یاد!
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


چرا اونایی که دم از رفاقت میزنند تو لحظه های بی کسی قیدتو راحت میزنند؟
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


تنها دارویی که دو خاصیت داره چشمای نازته که هم آرومم میکنه هم داغون...؟
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


همیشه قبرستانی در قلبت برای خاک سپاری خطای دوستانت بساز !
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


عزیزتر از اونی که بگم دوستت دارم ، محبوب تر از آنی که میخوامت ، نمیگم مال من باش فقط گاهی به یاد من باش.
 

************* Nice-SMS.Blogsky.com*************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد