دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

joKe & SmS | اس توپ و زیبا

  

مصارف مهم اس ام اس در ایران : 1-پیغام های اورژانسی ( سر رات که داری میای 2تا بربری بخر) 2- اطلاعات رسانی( سر جلسه امتحان)'' جیم درسته الاغ!'' 3-پیغام های عاشقانه: ''عزیزم ،قبل از خواب به یاد من مسواک بزن !'' 4-جلوگیری از خشونت :''بدهکار محترم !اگه این جا بودی خرخرتو می جوییدم ''! 5-فرستادن جوک :''یه روز یه یارو می ره سربازی ،دور کلاش قرمزی 

 

نظرات رو هم یه گوشه بنویسید

یک آدم: مهربون.با کلاس. با پرستیژ. مرتب. فهمیده. با شعور. جذاب. خوش تیپ. خوشکل. خوش زبون. خوش قیافه. با مرام و با فرهنگی مثل من دیده بودی؟؟؟ 

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

سوال روان شناسی: با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه! سوال:افسرده هستید یا نه؟ 

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

جهان طویله ای است بی شمار خر من خر تو خر او خر روزگار خر اگر کسی از راه لطف و رحمت به تو گفته است خر هیچ ناراحت نشو چرا که خر به خر گفته است خر  

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

متلک بسیجیها به دخترها 1. خانمی نمازتو خوندی؟ 2. روزه هاتونو واستون بگیرم جیگر؟ 3. وقت داری واست دعا کنم؟ 4. ابجی دوست پسر به شرط ریش و سیبیل نمیخوای؟ 5. حیف که روزم وگرنه جیگرتو میخوردم. 6. خواهر اگه نمازتون دیر شده برسونمتون؟ 7. من وضو بانفس عشق تو میگیرم 

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

مصارف مهم اس ام اس در ایران : 1-پیغام های اورژانسی ( سر رات که داری میای 2تا بربری بخر) 2- اطلاعات رسانی( سر جلسه امتحان)'' جیم درسته الاغ!'' 3-پیغام های عاشقانه: ''عزیزم ،قبل از خواب به یاد من مسواک بزن !'' 4-جلوگیری از خشونت :''بدهکار محترم !اگه این جا بودی خرخرتو می جوییدم ''! 5-فرستادن جوک :''یه روز یه یارو می ره سربازی ،دور کلاش قرمزی

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  


ویژگی پسرهای ایرانی 1-چشماشون بیشتر از عقلشون کار می کنه. 2-تا یه دختر خوشگل می بینن مثل جوجه راه می افتن دنبالش. 3-چشمک جزو تیک عصبیشونه. 4-اصولا هفته أی 1 بار شکست عشقی می خورن. 5-اگه یه روز متلک نگن زبونشون میخ در میاره. 6-دوستت دارم جزو حرفای روز مرشونه. 7-زبان باز ترین و پاچه خوار ترین موجودات روی زمین. 8-می خوان دختره فقط ماله خودشون باشه و خودشون ماله همه

 

  ************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 


پنج راه حل برای خوشحال بودن : 1- داشتن یک دوست خوب مثل من 2- داشتن دوستی مثل من 3- فقط داشتن من 4- داشتن من 5- من

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  


محبوبیات قزوین: 1)محبوبترین خواننده: حامد حاکان 2)محبوبترین مکان:دُکان 3)محبوبترین ماشین: پیکان 4)محبوبترین فوتبالست: اّلیور کان 5)محبوبترین سازمان: حمایت از کودکان 6)محبوبترین شهر: اردکان 7)محبوبترین حیوان: پلیکان 8)محبوبترین محصول شیشه: استکان 9)محبوبترین نگاه: دیدن 

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

پدر برای اولین بار دید که دخترش به جای اینکه دو ساعت با تلفن حرف بزنه بعد از یک ربع حرف زدن تلفن رو قطع کرد. پدر پرسید: کی بود؟ دختر جواب داد: شماره رو عوضی گرفته بود 

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

با آرزوی 12 ماه شادی ، 52 هفته خنده ، 365 روز سلامتی ، 8760 ساعت عشق ، 52560 دقیقه برکت ، 3153000 ثانیه دوستی ، پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می نمایم 

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

یه دختر مسیحی میره پیش یه کشیش ، میگه : ببخشید ، من هر دفعه از جلوی آینه رد میشم ، به خودم میگم من چقدر خوشگلم ، من گناه میکنم ؟ کشیشه میگه : نه دخترم شما گناه نمیکنی ، اشتباه میکنی  

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

لره داشته نوار خالی گوش میداده و گریه میکرده.میپرسن چرا گریه میکنی.میگه دلم به حال خواننده میسوزه آخه بیچاره لال بوده  

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

Torke Mire Sefarate USA migan emset cheye mige ( Power God New day ) migan yani chi mige khob farsish mishe (GhodratAllah Norozi  

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

سازمان سنجش اعلام کرد : هیچ قزوینی حق ندارد پشت کنکور بماند 

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

غضنفر پلیس مخفی می شه الان 4 ساله کسی ندیدش 

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  

اگهی ازدواج:آقایی هستم تحصیل کرده،زیبا،با موهای مشکی،چشم های مشکی،اندامی مناسب ،،کاملا معاشرتی،دارای اپارتمان و ماشین اخرین مدل و با وضع مالی عالی،که حاضر به ازدواج با هیچ زنی نیستم....فقط اگهی دادم دلتون بسوزه )))

 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com*************  


یارو مى ره خواستگارى به دختره یه بلیط اتوبوس مى ده! بابائه دختره شاکى میشه میگه: مردتیکه ی خر این چیه؟ ترکه:میگه احمق ارائه ی بلیط نشان دهنده شخصیت شماست
 

 ************* Nice-SMS.Blogsky.com************* 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد