دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه - لاو اس ام اس

مجموعه ای از زیباترین و جدید ترین اس ام اس های عاشقانه به تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه 

 نظر یادت نره دوست من !!!!!

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************   

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی… سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

یادمان باشد عشق متعلق به لحظه هاست و نفرین برای همه ی عمر! ! !

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

هرگاه در وادی زندگی از غروب غم های بی عاطفه خسته شدی به یاد من باش که دلم به یاد توست

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

ای که مدتهاست بامن نیستی ،
من همانم ، که با من زیستی،
رنجهایم را شنیدی باز هم ،
عاقبت گفتی ، غریبه کیستی ….؟!

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

نگاهم کن که من محتاج آن چشمان دلتنگم
بگو با من دوباره راز مستی را
که من بی تو به یک دنیا شقایق دل نمی بندم

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

بگم سلام دل میگیره
بگم علیک دل میمیره
فقط میگم دوست دارم
اینجور دل آروم میگیره . .

* * * * * * *

هر کس که دلی داشت به دلدار سپرد
این دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

عشق یعنی تا ابد با من بمان
عشق یعنی هم نفس با من بخوان
عشق یعنی با منی دستم بگیر
بی توقع در ره جانم بمیر

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

گوهر خویش را مکن تقدیم هر ناقابلی
صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا
تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

 

شعر های زیبا و عاشقانه از نایس اس ام اس دات آی آر 

نظر یادت نره دوست من !!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد