دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

سری دوم اس ام اس عاشقانه 17 اسفند

مجموعه ای از زیباترین و جدید ترین اس ام اس های عاشقانه به تاریخ جمعه ۱۷ اسفند ماه  

 سری جدید و داغ و تووووپ

 نظر یادت نره دوست من !!!!! 

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

عده ای مثل قرص جوشانند؛ در لیوان آب که بیاندازیشان طوری غلیان کرده و کف می کنند که سر می روند اما کافی است کمی صبر کنی بعد می بینی که از نصف لیوان هم کمترند…

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

من چه کنم خیال تو منو رها نمی کنه
اما دلت به وعده هاش یه کم وفا نمی کنه
من ندیدم کسی رو که مثل تو موندگار باشه
آدم خودش رو که تو دل اینجوری جا نمی کنه

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

هرکه را از دست میدهیم بی آنکه بخواهیم پاره ای از وجود ما را میبرد پس سعی کن کمتر از دست بدهی تا وجودت صد تکه نشود

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

تو که از کوچه ی مشتاق دلم می گذری
کوچه بن بست است باید دور بزنی!

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

جارو برقی با اینکه می دونه زباله راه نفسش رو می بنده، باز هم هورتش می کشه



جارو برقیتم آشغال!

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

دوست داشتن همیشه گفتن نیست
بلکه نگاه است و سکوت

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

زندگی کن و لبخند بزن
بخاطر آنهایی که با لبخندت زندگی میکنند

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

سحرگاهان که عرش کبریایی می سراید
نغمه توحید ، تو که آهسته می خوانی
قنوت لحظه هایت را میان
ربنای سبز دستانت ؛ دعایم کن

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

آنروز که همه دنبال چشمان زیبا هستند
تو به دنبال نگاه زیبا باش.

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

گل عشق تو هستم شبنمم باش
دلم دنیای زخمه مرهمم باش
ز درد بی کسی قلبم شکسته
تو شهر بی کسی ها همدمم باش

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

هر وقت تو زندگی رسیدی به جایی که یه در بزرگ با یه قفل گنده داره اصلا نترس!
چون اگه قرار بود باز نشه به جای در، دیوار می ذاشتن.

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم.

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

ماه من پرده ازآن چهره زیبا بردار / تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

برای دل من، من از تو آن می طلبم
وز گمشده ی خویش نشان می طلبم
سر هر مصرع را بردار و بخوان
هر چه شد من از تو آن می طلبم!

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************  

 

جوک و جک و اس ام اس با حال از نایس اس ام اس دات آی آر 

نظر یادت نره دوست من !!!!! 

 

× لینک های مرتبط 

 اس ام اس عاشقانه - لاو اس ام اس 

شعر عاشقانه و غمگین " آدما " 

اس ام اس عاشق و معشوق جدید 

اس ام اس های عاشقانه دوست داشتنی 

نایس اس ام اس | اس ام اس لاو غمگین اسفند 89 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد