دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

غمگین ترین اشعار ( شعر ) عاشقانه - اس ام اس

جدیدترین شعر و غزل و قصیده های عاشقانه تقدیم به کاربران گرامی و پر و پا قرص نایس اس ام اس جون هرکی دوست دارین نظر یادتون نره 

  نظر یادت نره دوست من !!!!! 

  

تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است / بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است

گل و بلبل بنشسته به کنار / سنبل آمد بی میان گفت وفا را عشق است . . .

 

 ************* WwW.Nice-SMS.IR *************

غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر / چون ماه شبی میکنم از پنجره سر

اندوه که خورشید شدی تنگ غروب / افسوس که مهتاب شدی وقت سحر . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

یادت باشه یادتو به یادم میمونه / یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

مهم این نیست که در عشق شکست بخوری ، مهم این است که در عشقی

که به خدا داری شکست نخوری . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست / نصفش رخ عاشق است ، نصفش رخ دوست . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون / دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم / به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم

عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست / اشتیاقی است که هر لحظه و هر ساعت دارم

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد / اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد . . .

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

 نظر یادت نره دوست من !!!!!  

 لینک های مرتبط 

پیامک عاشقانه و غمگین اسفند 138۹ 

اس ام اس لاو | اس ام اس غمگین و عاشقانه ی 1389

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد