دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس غمگین جدایی ، تنهایی، دوری

ای کاش زندگیم در یک کاسه آب خلاصه میشد ، که آن را بدرقه راهت میکردم . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 
اگر خاری شوی بر دل نشینی / تو را نازت کشم ، چون نازنینی . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 
دارم میرم نگو نرو ، هوا هوای رفتنه / هرچی بوده تموم شده ، چاره ما گذشتنه
دارم میرم تا سرنوشت ما رو به بازی نگیره / خوب میدونم این عاشقی از یاد هر دو مون میره . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 
گویند ضریح چشم تو صد معجزه دارد / ای کاش من رائر چشمان تو بودم . . .
 
بقیه در ادامه مطلب...

 


برچسب ها: اس ام اس غمگین، پیامک غمگین، مسیج غمگین، اس ام اس جدید، پیامک جدید، مسیج جدید، اس ام اس غمگین دوری، اس ام اس دوری، اس ام اس تنهایی، پیامک جدایی، اس ام اس جدایی، اس ام اس خیلی غمگین، sms ghamgin، جدید، jadid، sms، doori، sms tanhayi، sms jodayi،

 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
آموزگار عشق شدیم و خود نشناختیم "الفبا" را . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
عزیز یادی بکن از یار خسته / غبار دوریت بر من نشسته
دگر تیری نزن بالی ندارم / وجودم از غمت در هم شکسته . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
از آن روز که شنیدم صدایت / دلم پر در آورده کرده هوایت
دلم عاشق شده افتاده به پایت / بنازم قدرت عشق خدایت . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 
 
استاد کائنات که این کازخانه ساخت / مقصود عشق بود ، جهان بهانه ساخت . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
در دستم قلم دارم ، از قلبم هوا دارم / از نزدیک  نمیبینم ، از دور سلام دارم . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
خارها را باید دوست داشت ، گل ها را که همه دوست دارند . . . !
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است / پیدا نکنم همدل ، دل ها همه از سنگ است
گویا که از این وادی از عشق نشانی نیست / گر هست یکی عاشق ، آلوده به صد رنگ است
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
خودت دور و رهت دور ، منزلت دور / اگر ترکت کنم چشمم شود کور
اگر دانم که قولت پا بر جاست / به امیدت بشینم تا قیامت . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
به تو سپرده بودمش به هزار و یک امید و امروز برای هزار و یکمین بار
دلم را میبرم تا شکستگی اش را گچ بگیرم . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
دل خورشید و بنازم که هنوز هم که هنوزه / واسه دوست و دشمن به یه اندازه میسوزه . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
کاش دل ها آنقدر خالص بودند که دعاها قبل از پایین آمدن دست ها مستجاب میشد . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
شب مهتابی چه خوش است برای دیدن یار
اما چه کنم دیوار بلند است و نگاه ها بسیار . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
عشق یعنی همان کفش میخ داری که باهاش روی احساسات یکدیگر
آروم آروم قدم میزنیم و بلند بلند میخندیم . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
خیلی سخته که بخوای با آب خوردن بغضت رو بفرستی پایین و اما
یکدفعه اشک از چشمانت جاری شود . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
یه عاشق تنها ، یه آسمون تردید /به هر کی دل بست ازش خیانت دید . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
من به خود میبالم که در این عصر یخی / دوستی دارم که دلش آیینه خورشید است . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR *************
 
شبی دنبال معنایی برای تو میگشتم / تو بالاتر از ز هر معنا و من بیهوده میگشتم . . .
 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

برچسب ها: مسیج جدایی 2010،مسیج جدایی 89،مسیج خیلی غمگین،مسیج  عشولانه ناب،جملات ناب عاشقانه،بهترین و جدیدترین مسیجهای عشقولانه،اسمس عاشقانه خیلی خیلی جدید،اس ام اس عشقی جدید تیر 89،مسیج عاشقانه تیرماه 89،بهترین و زیباترین جملا عاشقانه کوتاه،دوبیتیهای عاشقانه،پیامک ناب عاشقانه،پیامک عشقولانه جدید،بهترین پیامکهای دنیا،بزرگترین سایت پیامک فارسی،پیامک عشقولانه 2010،پیامکهای تیر 89،مسیج تیر 89،مسیج تیر 89،اس ام اس عاشقانه جدید، اس ام اس عشقی زیبا، sms asheghane،پیامک عشقی،پیامک عاشقی، عشقولانه، پیامک عاشقانه جدید،اس ام اس غمگین،اس ام اس غم انگیز،اس ام اس دوری،اس ام اس دل شکسته، اس ام اس وفا ، اس ام اس خیانت،مسیج دلشکسته،پیامک دلشکسته،اسمس دوری،اس مس بی وفایی،اس ام اس بی وفایی،مسیج خیانت،اس ام اس تنهایی،sms jodayi,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد