دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس بوس - اس ام اس برای بوسیدن

لبهای مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن !

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک و هم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه . . .

  

************* WwW.Nice-SMS.IR *************


دلم کرده هوایت نازنینم

فدای بوسه هایت ! نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

هی اس ام اس برو پیش اونی که فکر میکنم. اگه کار داشت مزاحمش نشو. اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد. اگه تو رو خووند بهش بگو که دوسش دارم.!

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

بوسه یعنی عشق خالی از گناه. بوسه یعنی قلب تو از آن من. بوسه یعنی تو همیشه مال من!

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

به امید نگاهت ایستادن به رویای شانه هایت سر نهادن گونه های زیبایت را بوسه دادن مرا خوش تر از این آرزویی است

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

اگر خری تو را بوسه کند بهتر از آن است که بوسه ای تو را خر کنــــــــــــــد ..


************* WwW.Nice-SMS.IR *************

یک روز می بوسمت فوقش خدا منو میبره جهنم! فوقش می شم ابلیس! اون وقت تو هم به خاطر اینکه یه ابلیس تو رو بوسیده جهنمی می شی! جهنم که اومدی من اونجا پیدات می کنم! و دور از چشم خدا هروز می بوسمت! وای خدا چه بهشتی می شه جهنم!

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب


بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب


بوسه یعنی مستی از اعماق عشق


بوسه یعنی آتش و گرمای تب

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم .

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

یک بار برای دیدن دریا قدم به ساحل گذاشتی... اما امواج دریا هزاران بار برای بوسیدن قدمگاهت تا روی ساحل پیش آمدند. دلم برات تنگ میشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه میزنم.

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد