دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های داغ داغ داغ عاشقانه

گوشی اچ تی سی ، آیفن یا نوکیا مدل دم پایی !


چه فرقی می کند وقتی منتظر تماس تو نباشد ...

************* WwW.Nice-SMS.IR *************


لحظه ای عشق به دست کـــس و ناکـــس ندهی  دل  عزیز است  مبادا  به  هر کس  بدهی

************* WwW.Nice-SMS.IR *************


اگر "او" برای "تو" ساخته شده ! "من" برای "تو" ویران شده‌ام!!!

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

 در سر به جز عشق هوای  دگرم  نیست غیر از گل یاد تو کسی دور و برم نیست

************* WwW.Nice-SMS.IR *************


گفتی که ما به درد هم نمی خوریم!..اما هرگز نفهمیدی...

من تو را برای دردهایم نمی خواستم...

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

از حساب و کتاب بازار عشق هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

اشک در چشمان من طوفان غم داردبه دل خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز دل

************* WwW.Nice-SMS.IR *************


 چرتکه‌ی خدا شکست !! تکلیف سهم ما از زندگی، بلاتکلیفی شد!


************* WwW.Nice-SMS.IR *************


اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت
 غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت.


************* WwW.Nice-SMS.IR *************


چشمهایت را ببند، چشمانم را میبندم، تا لااقل پشت پلکهایمان با هم زندگی کنیم


************* WwW.Nice-SMS.IR *************


 زندگی ناگهان آرام و بی صدا دست بر چشمانت می گذارد
و مثل همیشه پیش از آنکه نامش را حدس بزنی بازی تمام می شود


************* WwW.Nice-SMS.IR *************


امشب تو را حس می کنم در سرزمین باد ها محو نگاهت می شوم تو کیستی ای آشنا
در خلوت زردم تو را با عشق سودا می کنم تصویر خوبیها توئی حیران منم،حیران منم


 ************* WwW.Nice-SMS.IR *************


شوربختی من از شوری چشم های توست که بی آنکه به تخته بزنی عشقت را به رخ کشیدی

 

************* WwW.Nice-SMS.IR *************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد