دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پیامک عاشقانه و غمگین زیبا | اس اماس عاشقانه داغ

  

قوانین علم  را به هم زده ای!
نبودنت وزن دارد !
تهی … اما .. سنگین!


************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست
وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست


************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

  

  نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید

بقیه در ادامه ی مطلب   

 منبع : WwW.Nice-sms.IR 

هر چند که دور از عشق بازی هستیم
اما به رضای عشق راضی هستیم
بر فرض که این مساله هم حل بشود
ثابت شده ما دو خط موازی هستیم .


************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

مهم نیست
از کجا آمده‌ای
یا به کجا می‌روی؛
من تو را
به هر ‌جهت
دوست دارم!


************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

عمری است شبانه روز لب هایت را ….
لب باز نکن ، هنوز لب هایت را ….
نه ، سیر نمی شوم به چندین بوسه
بر روی لبم بدوز لب هایت را


************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

شب گم شده در سیاهی چشمانت
شد رود ستاره راهی چشمانت
قربان نگاه تو که اقیانوسی
افتاده به تور ماهی چشمانت

 

************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

شال و کلاه می بافم
با خیالت
تا در سرمای نبودنت یخ نبندم….
 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

قسم به لحظه های عاشقانه ای که اشک
دوباره حلقه می زند به چشم من، برای تو
تمام آسمان شهر تیره می شود و من
هنوز خیره مانده ام به سمت روشنای تو

 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

من دیگه که از آدما سیر شدم
اینهمه خسته و دلگیر شدم
با یه حرف ساده ی این مردم
تو جوونی اینهمه پیر شدم

 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

من هنوز از می چشمان سیاهت مستم  با خبر باش که هر لحظه به یادت هستم .

 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

من هم شبی به خاطره تبدیل می شوم
خط میخورم زهستی و تعطیل می شوم
حک میکند غروب مرا شاعری به سنگ
از اشک و آه و خاطره تشکیل می شوم

 
 ************* WwW.Nice-SMS.IR *************

تنهاترین آدم دنیا کسی است که دلش زندانی دیگری باشد .

 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت ، با لب بسته نوشت ، گرم و پر رنگ نوشت ، روی هر سنگ نوشت ، تا بخوانند همه که اگر عشق نباشد دل نیست !

 
************* WwW.Nice-SMS.IR ************* 

راز عشق ورزیدن به هر چیز ، درک این جمله است : شاید از دست برود .

برچسب ها: اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 89، اس ام اس بهمن ماه 89، پیامک عاشقانه و غمگین جدید بهمن 89، مسیج لاو 2011، پیامک عاشقانه و غمگین 2011، اسمس 2011، اس لاو 89، اس ام اس لاو 89، اس ام اس 89، sms asheghane، sms love 2011، شعر غمگین، اس ام اس دلشکسته، اس ام اس غمگین و دلشکسته،  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد