دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه و رمانتیک جدید 2011|SMS LOVE 2011

به گزارش قلبم ، هوای چشمم به علت ندیدن عزیزم تا لحظاتی دیگر بارانی میشود!!!


************ 

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی ها به دریا میزنن دوستت دارم.


************ 

 

از دوریت چه دارم، غیر از دلی شکسته، ذهنی همیشه ابری، فکری همیشه خسته


************ 

داشتنت شده برای من یه آرزو، دلم میگه بازم بگو بازم از او، هر چی خوبی از تو دارم بهش میگم، بازم میگه: بازم بگو بازم بگو


************ 

توی مغازه ی قلبم، یاد تو تنها چیزیه که روش نوشتم " سوال نکنید" فروشی نیست!!!


************


گنج قارون واسه قارون، مارو چه به مال دنیا! گنج من یه تار موته، نمیدم به کل دنیا

     

************ 

ویکتور هوگو میگه: من نمیگویم که هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد! اما اعتقاد دارم برای بار دوم هم باید نگاه کرد. ( جالبه! )


************ 

لامارتین شاعر فرانسوی میگه: تو را دوست دارم بدون هیچ علتی، محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا!


************ 

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد، پس با تمام سکوتم دوستت دارم


************ 

گفتم نرو بی تو دلم وا نمیشود، یک پلک زدن شبی را تا نمیشود، رفتی، در غربت و تنهایی دلم شکست، برگردم کسی مثل تو پیدا نمیشود 

 

************

برچسب ها: اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 89، اس ام اس جدید آخر بهمن، اس ام اس + پیامک + مسیج + آفلاین + جدید + 2011 + 89 + بهمن + اسفند، پیامک عاشقانه و احساسی و رمانتیک جدید، مسیج لاو بهمن 89، اس ام اس و پیامک عاشقانه و دوست داشتن بهمن و اسفند 89، sms، پیامک + آفلاین جدید بهمن 89، اس ام اس لاو 2011، اس ام اس دوستی و مرامی، اس ام اس برای دوست و همکار، اس ام اس غمگین عشقی، اس ام اس عاشقانه + غمگین + جدید 2011، اس ام اس پیامک 2011،  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد