دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس غمگین و عاشقانه فروردین ۹۰ جدید و توپ

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند.
 

 ღ♥ღ WwW.Nice-Sms.ir ღ♥ღ 

گر تو یارم نشوی آخر پاییز من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیان من است / تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر فرهاد من است

 

ღ♥ღ WwW.Nice-Sms.ir ღ♥ღ 

گفته بودی گر بیایی مقدمت را گل فشانم، گل چه قابل نازنینم، چشم هایم فرش راهت


ღ♥ღ WwW.Nice-Sms.ir ღ♥ღ 

دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست، برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم


ღ♥ღ WwW.Nice-Sms.ir ღ♥ღ


همه ی بغض من تقدیم غرور نازنینت باد، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد

 

ღ♥ღ WwW.Nice-Sms.ir ღ♥ღ

هر بار که کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم، آنقدر که من در هراس گرفتن دستی هستم، ترس از گم شدن نیست

 

ღ♥ღ WwW.Nice-Sms.ir ღ♥ღ


زندگی قافیه باران است، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند، تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی

 

ღ♥ღ WwW.Nice-Sms.ir ღ♥ღ 

 

تا عشق دوید از دهانم بیرون.

نام تو کشید از دهانم بیرون

گفتم که به تو حرف دلم را بزنم

یک بوسه پرید از دهانم بیرون

ღ♥ღ WwW.Nice-Sms.ir ღ♥ღ 

چه کاغذها که سپیدی دلشان از نام تو سیاه شد…

از دل تنگی هایم

از احساسم

هزاران هزار صفحه سفید کاغذ سیاه شدند

کاغذها عاشق شدند

ولی تو..!

 

برچسب ها: اس ام اس عاشقانه جدید، پیامک عاشقانه جدید اسفند 89، مسیج عشقی، اس ام اس عاشقانه داغ اسفند 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین و دلشکسته ی اسفند 89، اسمس دلشکسته ها اسفند 89، اسمس غمگین بهمن 89، اس ام اس عاشقانه و غمگین 89، اس ام اس 2011، اس ام اس عاشقانه و غمگین 2011، اس 2011، اس اسفند 89، اسفند، 89، 2011، sms esfand 89، sms 2011، sms asheghane esfand 89، sms ghamgin 2011

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد