دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

هلو یعنی همین ...(شعر طنز بسیار خنده دار)

نـــــــــــــــــــــــایس اس ام اس دات آی آر 

 

 

 

بعد از افطاری ،همین یکشنبه شب
رفته بودم منزل مشتی رجب

در حدود هشت یا نه هفته بود
همسرش از دار دنیا رفته بود

تسلیت گفتم که غمخواری کنم
این مصیبت دیده را یاری کنم

رفت و ظرفی میوه آورد آن عزیز
با ادب بگذاشت آن را روی میز

در همین هنگام آمد خا له اش
خاله ی هشتاد یا صد ساله اش

او زبان بر حرف و بر صحبت گشود
من حواسم پیش ظرف میوه بود

در میان حرف او گفتم چنین
آفرین ، به به ،هلو یعنی همین

ناگهان آن پیرزن از جا پرید
از ته دل جیغ ناجوری کشید

داد زد الاف بودن تا به کی
هی به فکر داف بودن تا به کی

یک کم آدم باش این هیزی بس است
داستان گربه و دیزی بس است

مردکِ کم جنبه ی بی چشم و رو
تو غلط کردی به من گفتی هلو

برچسب ها: شعر طنز جدید، شعر طنز خیلی خنده دار، طنز خنده دار، شعر طنز نوروزی، شعر طنز برای ایام عید سال 90، shere tanz 90، شعر طنز اسفند 89، طنز های نوروزی، اس ام اس های خنده دار نوروزی، طنز خنده دار سال جدید، 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد