دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس سلام کردن | HI SMS

به لحظه های "بی" توبودن سلام میکنم
به سینه ام دلی هست به نام میکنم
تمام میشود این فاصله ها بی گمان
به لحظه های "با "تو بودن سلام میکنم
 
* * * * * * * * * * *

 
سلام عزیز مهربون ما رو نمیبینی خوشی؟
هنوزم مثل قدیما دلبری و عاشق کشی؟
 
* * * * * * * * * * * *
 
سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیداسلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویاسلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا
 
* * * * * * * * * * *

 
سلام ای طراوت همیشه دوست دارانت را دریاب!
ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم.!
 
* * * * * * * * * * * *
 
سلام
صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم
و تو خودت را در آینه من آبی
بیا برویم باورمان را قدم بزنیم
تا شانه های خیابان خیال کنند
وجنگل دریا بهم رسیده اند !؟
 
* * * * * * * * * * *

 
سلام  بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت
 
* * * * * * * * * * *

 
سلام ،
 ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام اس بازی میکردیم
یکی از سلاما افتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟
ما منتظریم !
 
* * * * * * * * * * *

 
سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و  سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی
  

* * * * * * * * * * *

 

 WwW.Nice-sms.IR : منبع

برچسب ها: اس ام اس سلام کردن، اس ام اس احوال پرسی، اس ام اس آشتی و آشنایی، اس ام اس دوستانه سلام کردن، اس ام اس برای همکار، اس ام اس دوستی، اس ام اس دوستانه جدید، اس ام اس و پیامک جدید دوستانه، sms salam، sms ba maze، اس ام اس مرامی، اس ام اس بامزه، اس ام اس جذاب و جالب، اس ام اس خف،  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد