دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس دلتنگی و غمگین ۲۰۱۱ | SMS Ghamgin

بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست در جهان یابنده نیست . . .
 
* * * * * * * * * * *

 
هیچ دانی که در این خلوت بیرنگ سکوت
اگر از یاد تو یادی نکنم میمیرم ….

 

* * * * * * * * * * * *
 
من نه آنم که روم جز تو پی یار دگر / یا بجز تو شوم طالب دیدار دگر ...

 
* * * * * * * * * * * * 


آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد.....
عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد....
آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد....
نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد . . .

 

* * * * * * * * * * * * 


هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم
یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است
تنها سر مویی ز موی سر تو دورم

 

* * * * * * * * * * * *

 
ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان، دل ز غمت می سوزد
دل افسرده من طالب یک دیدار است

 

* * * * * * * * * * * *
 
نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ
 
‌عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ …
 
و من را دلتنگ دوستان آفرید

 

* * * * * * * * * * * * 


یکی بود یکی نبود ….. اون که بود تو بودی …. اون که تو قلب تو نبود من بودم.

 

* * * * * * * * * * * * 

 
باد باشی خاکتم ، درخت باشی برگتم
 
دریا باشی آبتم ، هرجا باشی یادتم . . .

 
* * * * * * * * * * * * 


بی شک یادت را در تک تک لحظه هایم نقاشی می کنم. امروز در گذار رفتنت به آسمان خیره شدم
و قدم زنان باران را با غم تجربه کردم.
 

* * * * * * * * * * * * 


کاش می دانستی آسمان نیز برایت می گرید و من غرق در سکوت شب تنهایی را تجربه می کنم.

 

* * * * * * * * * * * *
 
این اس ام اس سازمان حقوق دلهاست.
 
زود دستا بالا! جرم شما خیلی بالاست!
 
می دونی چرا؟!
.
.
.
.
.
آخه دل من از دوریت مرد

 

 

منبع : نایس اس ام اس دات آی آر 

 نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید  

 منبع : WwW.Nice-sms.IR 

برچسب ها: اس ام اس دلتنگی وجدایی89، اس ام اس دلتنگی بهمن 89، اسمس غمگین عاشقانه، اس ام اس رو عاشقانه، اس ام اس احساسی، اس ام اس غمگین احساس عاشقانه، اس ام اس عاشقا، اس ام اس لاو بهمن 89، اس ام اس لاو، لاوی اس ام اس عشق و گریه، عاشقانه و گریه دار، عاشقانه و غمگین، اس ام اس بهمن 89عشقولانه و اشک آلود، نوشته های عاشقانه فمگین، نوشته های اشک بار، نوشته های خوشگل و ناز غمگین، نوشته های اشکونه، جملات عاشقانه غمگین، نوشته های غمگیم، اس ام اس حدایی، اسمس جدید 1 بهمن، جدید ترین اسمس روز، شعر، شعر های عاشقانه زیبا، شعر عاشقی، شعر احساسی عاشق بودن، اس ام اس 2011،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد