دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس عاشقانه فروردین ماه 90 | اس ام اس عاشقانه

یک نفر همره باد ...

آن یکی همسفر شعر و شمیم...

یک نفر خسته از این دغدغه ها ،

آن یکی منتظر بوی نسیم...

همه هستیم در این شهر شلوغ،

این کفایت که همه یاد همیم...!!!

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


نباید یه مو از سرت کم بشه !
حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه؟
 چون من دوستت دارم !

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************


نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد، نمی دانم نداشتن ات سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را داشته باشد

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


دیدی

هـمان یک مشـت

دانه ی احسـاسی که پاشیدی

چطـور خیـال پـرواز را

از سـر این پـرنده

پـراند؟؟!!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

ساعـت کـه زنـگ مـی‌زنـد ...

مـُدام بـه ایـن فـکر مـی‌کنـم کـه تــواز سـاعت هـم کـمتـری ...؟!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 

وای از نـیمـه شبـی

کـه بیـدار شـوم

تـو را بـخواهـم

و خـودم را در آغـوش دیـگری بیـابم...!

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


امروز می چیدم

 پازلهای دلم را

 دیدم کامل نمیشود

 بی یاد تو...

  یه عالمه اس ام اس فوق العاده زیبا و رومانتیک عاشقانه در ادامه مطلب

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************


در عشق تو نیست میشوم بعد از تو

در مغلطه بیست میشوم بعد از تو

لا قید و لا مذهب و لا...لا..لا..لا...

بی شک نهیلیست میشوم بعد از تو

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

نیمــه ی گـُمشــده ام نیستـی

که بـا نیمـه ی دیگــر

به جُستجـویت برخیـزم

تـــو...

تمـام گُمشـده ی منــی!

تمــام گـُمـشــده ی مَــن...!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

تنـها راه ِ حبـس ِ تــو

نـفس  کشیـدن اسـت !

بـیهـوده تـلاش نکن
مجـالِ فـرار نـداری
خـیال بــازدم نخـواهــم داشـت ...

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


این همـه حرف

به چه کـارم می آید؟

برای گفتن دوستـت دارم

هفت حرف کافی است!

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


خـوب ِ مـن! 
سیـب را چیــدم تـا ببـینـی

تــو را می خواهـم نـه بـهشـت را ...

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 

وقتی با توام ثانیه ها مثل باد در گذرند و بی تو  انگار تمام ساعت های این شهر خوابیده اند
بیدار شوید ...مگر نمی بینید  اینجا دلی برای دیدنش لحظه شماری می کند

   

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 

 نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید    

 منبع : WwW.Nice-sms.IR  

بقیه ی اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک در ادامه ی مطلب

تمـــام تردیـــد من


از آهنگ های نابلد تـوست


کمی دوســـت داشتن را تمــرین کن

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


دلم را سخت می شکنی و آسان عذر می خواهی ...

عادلانه نیست...

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


من تشنه یک لحظــه تمــاشای تــوام


افســــوس که یک لحظه تماشای تو رویـــاست

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه ز ما یاد نکردی..

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست...

خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست...!!

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 

دلم به بهانه همیشگی گریست...بگذار بگرید وبداند

هر آنچه خواست همیشه نیست...!!!

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


قاصدک،شعر مرا از بر کن

برو آن گوشه باغ،سمت آن نرگس مست،

و بگو در گوشش،وبگو باور کن،

یک نفر یاد تو را دمی از دل نبرد

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 
سایه روشن های تو بر بوم قلبم جا گرفت...

شاهکار من شدی نقاشیم پایان گرفت..

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

دلتنگی هایم را

به بند میکشم

 شاید روزی

   لایق گریبانت شوند

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

عمیق تر می بینم

 بودنهایت را ...

 دلم تنگ است بیا

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

بـی قـرار هیـچ قـراری نبـوده ام

مگـر

قـراری کـه باتــــو داشتم و

هـرگـز نیـامـدی ...

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

به دریا بزن قایقت می شوم...

حقیرم ولی لایقت می شوم...

من عاشق شدن را بلد نیستم...

تو یادم بده عاشقت می شوم

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 
نخواهم گل که گل بی اعتبار است...

تمام عمر گل فصل بهار است ...

تو را خواهم من از گل های عالم...

که عطر تو همیشه ماندگار است..

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 

آدم به زمین آید،

این حادثه رویا نیست،

این فرصت بی تکرار،

عشق است،معما نیست..

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 
ما اهل دلـــیم اشاره را می فـــهمیم

راز شب پر ستاره را می فهمیم

با پنجره های بســـته عادت داریـــم

به دوســـت وفادار ارادت داریـــم

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی

یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد توست

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

نه لبخندی

  نه کلامی

 نه صدایی

 چقدر نفس کشیدن

  سخت است

  وقتی نباشی..

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد ...

اونو بدرقه راهت می کردم...

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 

بی آشیانه را شوق ماندن نیست

سنگ بر زمین ننداز ، من خود پریده ام

 

************ WwW.Nice-SMS.IR *************


خسته‌ام
خیلی خسته
به من جایی بدهید
می‌خواهم بخوابم
یک تخت خالی
یک دنیای خالی
یک قلب خالی…

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 


عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

  جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

 هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود .

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

بازدوستت دارمِ من

تو را یک قدم به عقب کشید ...

ولی مهربان

پشتت دیوار است... !!

دیگر جایی برای قدم بعدی نیست

 پس دوستت دارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد