دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

10 جمله کوتاه عاشقانه! |لاو جدید و توپ

 

 نقاش نیستم ! اما تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم . 

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 ای که یادت بهترین مفهوم بیداریست / عطر یادت تا ابد در خاطرم جاریست . 

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 دلم اعدام عشق است به دار قلب خاموشت / بدان تا لحظه ی مردن نخواهم کرد فراموشت . 

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 اگه عشقم حقیره ، اگه جسمم کویره ، اگه همیشه تنهام ، اگه خالیه دستام ، برای تو عاشق ترین عاشق دنیام . 

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 با یاد چشمهای تو خوب است خواب من / از ابرها کناره بگیر آفتاب من / چشم تو را کجای جهان جستجو کنم / پایان بده به تب و تاب بی حساب من . 

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 میان چشم تو ییلاق کردم / در عشق تو خودم را چاق کردم / از این پس بی تو مفهومی ندارم / دلم را بر دلت سنجاق کردم . 

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

 از بس که درون سینه تنها مانده / درمانده ام از دست دل وامانده / در داخل سینه درد شیرینی هست / آیا دل من پیش شما جا مانده ؟ 

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

 اینقدر خیالهای بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف / در آیینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر ، بیا دلم را بشکاف . 

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

+ اوج نیاز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن رو ی ماهته . 

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد / نقش هر نغمه که زد راه به جایی دارد / عالم از ناله ی عشاق مبادا خالی / که خوش آهنگ و فرح بخش هوایی دارد .

  

کلمات کلیدی : اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد