دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

در مورد اخراج کامران نجف زاده از فرانسه

 

 

پس از آنکه طی چند روز گذشته برخی اخبار مبنی بر اخراج کامران نجف زاده ، خبرنگار واحد مرکزی خبر در رسانه ها آمد و البته با تکذیب نصفه و نیمه روبرو شد ، گزارش هایی از کامران نجف زاده در بخش های مختلف خبری پخش شد.

اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که مدعیان آزاد اندیشی و جهان آزاد که خبرنگارانشان همواره به انحاء مختلف و با آزادی کامل در ایران مشغول کار بوده اند ، طی روز و شب گذشته فشارهای زیادی را بر او و خانواده اش وارد آورده و او را مجبور به خروج از فرانسه نموده اند.

ظاهرا مسئله از آنجا آغاز شد که «جی دشموخ» خبرنگار خبرگزاری فرانسه ، به دلیل رفتارهای غیر حرفه ای و غیر رسانه ای و رعایت نکردن چارچوب ها و موازین قانونی مطابق با پروتکل های بین المللی از کشور اخراج شد و دولت فرانسه نیز به تلافی این رفتار قانونی دولت ایران ، با رفتاری خارج از عرف و قانون و با گسیل پلیس به در منزل ، نجف زاده را مجبور به اخراج از فرانسه نموده است.

بنا بر این گزارش ، دولت پاریس می گوید کامران نجف زاده گزارش های تندی علیه سیاست های دولت فرانسه تهیه کرده است و این در حالی است که عموم گزارش های وی از پاریس در چارچوب قوانین فرانسه و با رعایت پروتکل های موجود بوده است.

در همین رابطه یک دیپلمات ارشد در سفارت ایران در پاریس گفت: به زودی متن نامه جلسه وزارت کشور و وزارت خارجه فرانسه که به جمع بندی لزوم عدم تمدید کارت اقامت نجف زاده منجر شد منتشر می شود ، نامه ای که در بخشی از آن آمده است: «ما در طول ۱۸ ماه شاهد گزارش های آقای نجف زاده بودیم و ایشان افکار عمومی را علیه دولت فرانسه بسیج می کردند»

وی افزود: بنا بر اطلاعات دقیق ما شخص آقای سارکوزی در جریان این اقدام تلافی جویانه بوده است.

بر این اساس گفتنی است ، کامران نجف زاده که از شهریورماه سال ۸۸ مسوولیت دفتر صدا و سیما را در پاریس بر عهده گرفته بود ، در روزهای نخست سال ۹۰ به تهران بازگشت. 

 

ارســــــــــــــال اس ام اس های جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 نایس شاپ بهترین فروشگاه ایران برای ورود کلیک کنید    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد