دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس جدید غمگینانه و دلشکسته ۵ فروردین

 

جلوتر نیا!

خاکستر می شوی.

اینجا دلی را سوزانده اند...

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا ، یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا؟

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم.

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

شبی دیگر به یاد دلبرم طی شد...خدایا ساغرم خالی ز می شد...مرا با آتش غم واگذارید...دل رسواگرم آواز نی شد

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ، و دلم بس تنگ است

بی خیالی سپر هر درد است ، باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از روی رود . . .

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

دلم دریاچه اندوه و درد است ، نگاهم کوچک و خاموش و سرد است ، ببین این لحظه های بی تو بودن ، به شهر کوچک قلبم چه کرده است.

فرستنده : 0998***0918

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

دلم را سخت می شکنی و آسان عذر میخواهی. . . عادلانه نیست . . .

فرستنده : 1940***0911

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

بیقرار هیچ قرارى نبوده ام مگر قرارى که با تو داشتم و هرگز نیامدى»

فرستنده : مینا 5499***0936

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

ای دوست غرور دلت احساس مرا درک نکرد ، آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد.

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

چگونه در این چشم های زیبا

جا داده ای

این همه دروغ را؟!

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت

غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت.

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

با تو از عشق میگفتم

از پشیمانی

و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!...

در جواب صدایی بی وقفه می گفت:

"دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!"

 

************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

به من نگو نمی خوام اسمی ازت بیارم

هر چی که بود تموم شد نگو دوست ندارم

همش نگو نمی خوام به پای تو بسوزم

من اشتباه کردم عاشقتم هنوزم
 

ارســــــــــــــال اس ام اس های جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 برای تبادل بنر کلیک کنید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد