دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

من موندم و غم و درد و تنهایی ( شعر لاو و دوست داشتنی )

 فروشگاه :  BOSS ساعت | سیم کارت ریدر | شال عشق | نیم ست گل رز

 

چرا من موندمو غمو دردو تنهایی ، خدا بگو بازم هستش فردایی ؟
من سیر شدم از این دنیای شما ، دل گیر شدم از عشقو جفا 


آره  سیرم ، سیرم از دنیا ، من نمی خوام باشه فردا آخه عشقم گذاشت منو تنها
آخه ظالم چی بود گناه من ؟ ترکم کردی من بمونم با خودم ؟ ؟ ؟ 


رفتی ولی اسمت هنوز توی ذهنمه ، چطور خاطراتت از ذهنم بپره
مگه میشه فراموشت کنم بگم ولش ، الان چه مدته که دلو دادم بهش 


ببین گریم گرفت اشکه من در اومده ، آره اشک من یعنی شکستن غرورش یعنی لح شدن
تنهاییه سزاری عاشق شدن ،‌ دیگه بسمه بس کن بی حیا ،  دلم شکست بدتر از مردنه به خدا 


بیا دستمو بگیرو نزار باشم تنها ، تو این همه غریبه تو واسم باش آشنا
چرا خدا سرنوشت من این شد ، چرا تو جوونی دله من پیر شد 


چرا زندگیم پر از غمه  غصه ، ‌خدا خودت بگو این یعنی درسته ؟
خدا دلگیر شدم از این دنیا ، حتی تو که خدامی گذاشتی منو تنها 


خدا نفس کشیدن دیگه سختمه ، عشق مثله تیر توی قلبمه
عشقم رفتش کردش منو ترکم ، بگو خدا چه بدیی من بهش کردم 

ببین خدا خالیه دستش توی دستم ، آره تو هم نمک بپاش خدا روی زخمم

خدااااااااااا جووون گووووووش کن ، می خوام بمیرم شاید توی تابوت آروم بگیرم 

 

ارســــــــــــــال اس ام اس های جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 برای تبادل بنر کلیک کنید   
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد