دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

هفت سین زنانه ! (شعر طنز) | جالب و خنده دار

 فروشگاه : گردنبند استقلال | تی شرت پرسپولیس | ادکلن  Chi Chi اصل | شمع جادویی 

 


 

 

خانمــی با همســــــرش گفــت اینچنیـــــن :
کای وجــــــودت مــــایه ی فخـــــر زمیــــــن ! 


ای که هستـــی همســـری بس ایــــده آل ! 


هفــــت سیـــــن تازه ای خواهــــــم ز تـــــو
غیـــــــر خرج عیـــــد و …  غیــــر از رختِ نو 


“سین” یک ، سیّاره ای ، نامــــش پـــــراید
تا برانـــــــــم مثـــــــل بـــــرق و مثــــــل باد 


“سین” دوم ، سینــــه ریـــــزی پُر نگیـــــــن
تا پَــــرَد هــــوش از سر عمّـــــه شهیــــن ! 


“سین” سوم ، یک سفـــــر سوی فـــــرنگ
دیـــــــــدن نادیــــــــده هـــــــای رنـگ رنـگ 


“سین” چارم ، ساعتی شیـــــک و قشنگ
تا که گویـــــم هست سوغـــات فرنــــــگ ! 


“سین” پنجـم ، سمــــع دستـــورات مــن !
تا ببالــــــم مـــــن به خــود ، در انجمــــن !
 

بقیه در ادامه ی مطلب 


خواهشــــی دارم .. مکُــــن قال و مقـــــال ! 

آنگه ، آن بانـــــو ، کمـــــــی اندیشــــه کرد
رندی و دوز و کلَـــــــــک را پیشــــــــه کرد !
گفــــــت با ناز و کرشمـــــه ، آن عیـــــال !!
من دو  “سین” کم دارم ، ای نیکـو خصال !
گفت شویش : من کنــــــــــون یاری کنم
با عیال خویـــــــــش ، همکـــــاری کنم !!
“سین” ششم ، سنگ قبـــری بهر من !
تا ز من عبـــــــرت بگیرد مـــــــــرد و زن !
“سین” هفتم ، سوره ی الحمد خوان …
بعد مرگــــــم ، بَهر شــــوی بی زبان
 

 

ارســــــــــــــال مطالب و شعر و اس ام اس جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 فروش بهترین لوازم زینتی و فروشگاه بزرگ ایران 

 

برچسب ها : اشعار طنز 7سین اشعار طنز 90 اشعار طنز برای هفت سین اشعار طنز هفت سین بهترین شعر طنز 90 راد اس ام اس شعر برای 7سین شعر خنده دار شعر خنده دار 90 شعر خیلی خنده دار شعر طنز هفت سین شعر مخصوص هفت سین شعر هفت سین متن جالب برای 7سین مجموعه اشعار طنز مطالب خنده دار در مورد 7سین مطلب جالب هفت سین هفت سین هفت سین زنانه هفت سین زنانه ! (شعر طنز)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد