دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس خنده دار زناشویی ۲۰۱۱

اس ام اس های خنده دار زناشویی ( محض خنده ) 

 

بزرگترین گناه؟ شوهر نداشتن
بزرگترین تفریح؟ شوهر سرکار گذاشتن
بزرگترین کار؟ شوهر تربیت کردن
بزرگترین شگفتی؟ شوهرعاقل دیدن
بزرگترین آرزو؟ داشتن مردی به اسم شوهر

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

اگه کریستف کلمب زن داشت آمریکا کشف نمی شد... چون زنش میگفت : کجا میری؟ باکی میری؟ کی برمیگردی؟ چرا تو؟ مگه چقدر بهت میدند؟ زن هم تو کشتی هست؟ واقعا میری اکتشاف؟ آخه مامانم اینا قراره فردا بیان اینجا و .....

 

  ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

نصیحت غضنفر به پسرش : هیچ وقت زن نگیر به پسرت هم بگو زن نگیره!


 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

تورا چون متن نامه دوست دارم
پراز شعرو چکامه دوست دارم
ز بس شیرین و خوش طعم وسفیدی
تو را چون نون خامه دوست دارم!!

 

  ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

4 چیزی که حوا نتوانست به آدم بگه :
1 – من تورو آدم می کنم.
2 – از شوهرهای مردم یاد بگیر.
3 – قبل از تو کلی خواستگار داشتم.
4 – میرم خونه مامانم اینا.

فرستنده : 5318***0935

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

مرد آمد و دردی به دل عالم شد ، از روز ازل قسمت زن ها غم شد در دفتر خاطرات حوا خواندم جانم به لبم رسید تا آدم ، آدم شد.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

مرد : زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی ، آخه نمیگی من از کجا پولشو بیارم؟
زن : عزیزم ، می دونی من اصلا آدم فضولی نیستم.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

زن : اگه امشب نیایی بریم خونه مامانم دیگه منو نمی بینی!
مرد : برای چی؟
زن : واسه اینکه چشماتو در می آرم!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 
 

ارســــــــــــــال مطالب و شعر و اس ام اس جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 فروش بهترین لوازم زینتی و فروشگاه بزرگ ایران 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد