دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس خنده دار 2011 | SmS Khande Dar 2011

 اگه تورو دوستت دارم خیلی زیاد خاک بر سرم ، اگه تو اونی که دلم میخواد حتما خرم.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

اگر دوسم نداری ، الهی با شپش مانوس گردی ، دچار آفت تیفوس گردی ، مثال من که وحشت دارم از تو گرفتار غم و کابوس گردی!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

دل خود را چه آسان می فروشی ، مگر مستی که این سان می فروشی؟ یقین دارم که گردی ورشکسته چرا که خیلی ارزان می فروشی!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

خوشامدی که خوشم آمد ز آمدنت / از آمدنت اگر خبر داشتمی ، ره در قدمت یونجه تر کاشتمی!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

دوست دارم یه عالمه ، اندازه یه قابلمه ، من عاشق تو هستم ، تو قابلمه نشستم / یک لنگ کفش تو دستم ، منتظر تو هستم!

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

چیب پر طلا / یار باوفا / نسیم صبا / آخر وفا / نفس و هوا / تکی به خدا.

 

  ************ WwW.Nice-SMS.IR *************

از کنج لبت بوسه ای چون قند گرفتم ، از قند لبت من مرض قند گرفتم.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

مهریه در سال 1390 ، 124 نان سنگک طرح قدیم.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

اتل متل هیولا / نوکرتم به مولا / قسم به برگ و ریشه / دوستت دارم همیشه.

 

 ************ WwW.Nice-SMS.IR ************* 

ارســــــــــــــال مطالب و شعر و اس ام اس جالب برای ما   

منبع : wWw.Nice-SMS.ir 

 برای تبادل لینک کلیک کنید  

 فروش بهترین لوازم زینتی و فروشگاه بزرگ ایران 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد