دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پخش «سوسن‌خانم» از تلویزیون آزاد شد!

آخرین نیوز نوشت:

سیمای جمهوری اسلامی چهارشنبه شب با پخش تیزر جدید فیلم «اخراجی‌ها 3» نشان داد برای جذب مخاطب ـ چه برای خود و چه برای فیلم ده‌نمکی ـ حاضر است خطوط قرمز خود را نیز بشکند.

تیزر تبلیغاتی «سوسن‌خانم» که مدت‌هاست در فضای اینترنتی منتشر شده و حتی برخی هموطنان نیز به تقلید از آن کلیپ‌های متعددی در داخل و خارج کشور ساختند، جزء بخش‌های اصلی فیلم اخراجی‌هاست، اما با توجه به سابقه عدم پخش ترانه «واویلا لیلی» در تیزر تبلیغاتی و زمان پخش کامل «اخراجی‌ها 2» توقع پخش «سوسن‌خانم» از تلویزیون کاملا توقع نابه‌جایی بود اما چهارشنبه شب در اقدامی قابل تامل، تیزر «اخراجی‌ها 3» همراه با پخش قسمت هایی که امین حیایی «سوسن خانم» را اجرا می کند، پخش شد تا نشان دهد تلویزیون برای جذب مخاطب، خطوط قرمز خودش را هم می‌شکند.

اگرچه تلویزیون از حامیان اصلی فیلم تازه ده‌نمکی محسوب می‌شود و از هر فرصتی در رادیو و تلویزیون برای تبلیغ این فیلم و یا دعوت از کارگردان و عوامل این فیلم استفاده می‌کند؛ مانند حضور کارگردان فیلم در برنامه سال تحویل یکی از شبکه‌های سیما. این اتفاق اگر برای سایر هنرمندان و محصولات هنری و تبلیغ برای رونق فضاهای فرهنگی از جمله سینما اتفاق بیافتد و همچنین بازنگری در برخی خطوط قرمز خودساخته سیما باشد، می‌تواند قابل توجیه باشد.

چهارشنبه شب همچنین شبکه سوم در پخش زنده بازی منچستر یونایتد و چلسی با کشیدن(!) تصویر نام شبکه ماهواره‌ای پخش کننده بازی را به زعم خود، حذف کرده بود و در زمان‌هایی که لوگوی اختصاصی (EXCLOSIVE ) بر گوشه بالای تصویر نقش می‌بست و در پایین تصویر نیز لوگوی زیرنویس شبکه مورد نظر، باند تبلیغاتی شبکه سوم با اعلام «شماره‌های روابط عمومی» در ساعت یک بامداد (!) ظاهر می‌شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد