دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پیامک و اس ام اس دل شکسته | اس ام اس خیانت و نامردی

پیامک و اس ام اس دل شکسته | اس ام اس خیانت و نامردی 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

 

 

من در این شهر غریبم و در این خاک فقیر
به کمند تو گرفتار و به دام تو اسیر
آتش عشق چنان در دلم افروخته بود
دیده گر آب نمی ریخت جگر سوخته بود

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

من برای تو می مردم ، تویی که وفا نداشتی
آخرش رفتی ، نموندی ، روی قلبم پا گذاشتی

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

وقتی خدا در دلهای شکسته جای دارد چرا بر دستان کسی که بارها دلم را شکست بوسه نزنم؟!

فرستنده : 3092***0938


************ Nice-Sms.iR ************* 

به خدا حافظی تلخ تو سوگند نشد

که تو رفتی ودلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم

هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد

با چراغی همه جا گشتم وگشتم در شهر

هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها

عاقبت با قلم شرم نوشتند:نشد!
 

 

بقیه در ادامه ی مطلب

 

ازاحوالم چه میپرسی،پریشانم"

شبیه معبدی متروک و ویرانم "

خزان باریده برمن کاش میدیدی"

فرومیریزد از پوسیدگی جانم"

به دنبال طلوعی سبزباحسرت"

به دنبال تومی گردندچشمانم"

ازاین ترسم که ای زیباترین محبوب"

پس ازتومیرودبر باددین وایمانم"

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

بمان با من که من بی تو صدای خسته دربادم. دراین اندوه بی پایان بمان تنها تودر یادم.نمیدانم چرا غمها نمیدانند که من سلطان غمهایم.بیا ای دوست با من باش که من تنهای تنهایم

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

زنگ میزنم بازم ریجکت میکنی...... حداقل میدونم انگشت شستت سالمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد