دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس خنده دار جدید فروردین ۹۰ | پیامک با حال Payamak

اس ام اس خنده دار جدید فروردین ۹۰ | پیامک با حال Payamak 

http://Nice-sms.blogsky.com  

 

 

یه ضرب المثلی هست که میگه :

پشت هر مرد موفق یک پارتی کلفت هستش !

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

قابل توجه بعضی ها

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

غضنفر لامپ دستشوئیش میسوزه

میگه وای بدبخت شدیم

دیگه باید از حفظ بری نیم !

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

موضوع انشا غضنفر اینا :

تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟

آن را توصیف کنید !

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم

ما بر زمینی زندگی می کنیم که هر روزخودش را دور میزند !

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم

دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه !

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

توی مترو خانومه به غضنفر سلام میکنه

غضنفرمیگه : به جا نمیارم !

خانومه میگه : شما پدر یکی از بچه های من هستید !

غضنفر با خجالت میگه : شما همون دوست قبلی من نیستین !؟

خانومه سرخ میشه میگه : نخیر ، من معلم ریاضی دخترتون هستم ! 

 

 


فروش محصولات لوکس ایران و جهان 

  معجزه ای در افزایش قد   ملودی   دفتر خاطرات قفل دار  ساعت بدون عقربه  

 تقویت امواج مغز + کتاب خواب   سفید کننده زیر بغل   CHANEL ساعت   عینک 3 بعدی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد