دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس دلتنگی سری جدید | SmS Deltangi 2011

اس ام اس دلتنگی سری جدید | SmS Deltangi 2011 

http://Nice-sms.blogsky.com   

 

آسمانم دلم  برای تـو، آنقدر تنگ می شود


که آغـوشم


برایـــش کهکشان است !!

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

“دلتنگى”

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش رامیکند
دلتنگتم

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


خیاط خوبی ست خدا

اما

دل مرا، به عمد یا سهو،نمی دانم!!...

شاید بی هوا

تنگ به سینه ام کوک زد...

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


دلتنگی چیست ؟ یادگاری از آنان که دوستشان داریم و از ما دورند !

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

اگر دلتنگی کم آوردی غصه نخور!

من به حای هر دویمان دلتنگتم!!!

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم

 

************ Nice-Sms.iR *************  

من اینجا بس دلم تنگ است ، و هر سازی که می بینم بد آهنگ است ، بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ، ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است

 

************ Nice-Sms.iR *************  

اشک چشمام جمع شده ، یواش یواش سنگ شده

 خبر داری چه اندازه ، دلم برات تنگ شده ؟

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ، و دلم بس تنگ است ، بی خیالی سپر هر درد است ، باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از روی رود

 

************ Nice-Sms.iR *************  

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه ز ما یاد نکردی..

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

************ Nice-Sms.iR *************  


دلتنگی هایم را

به بند میکشم

 شاید روزی

   لایق گریبانت شوند

 

************ Nice-Sms.iR *************  

حسی دارم ، اگر بدانی بد نیست

شعری گفتم تو هم بخوانی بد نیست

الان خیلی دلم برایت تنگ است

در هر صورت خبر رسانی بد نیست

 

************ Nice-Sms.iR *************  

پیامبر شب های دلتنگی ام باش که من بی اعجاز، تو را مومنم !

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


گرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم

سیــــ ـــنه میگوید که من تنگ آمدم ، فریاد کن

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


یک نفر دلتنگ است
یک نفر می گرید
یک نفر سخت دلش بارانیست
یک نفر در گلوی خویش بغض خیس و کالی دارد
یک نفر طرح وداع می کشد روی گل سرخ خیال؟

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


عمیق تر می بینم

 بودنهایت را ...

 دلم تنگ است بیا

 

************ Nice-Sms.iR *************  

دلتنگم دلتنگ از لحظه های بی تو سر کردن
دلتنگ ازبودونبود ازروزایی که همیشه دردن
دلتنگ از چشمای قشنگت که هیچوقت دروغ نمی گن
دلتنگ از چشمای خیسم که باید تا ابد اشک بریزن ...

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


دلتنگ دیدار تو ام
ای ماه شهر آرای من
ای چشم های روشنت
آیینه ی فردای من
دلتنگ دیدار تو ام

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


دلتنگ بودن در کنارت
از جام عشقت،سر کشیدن
دلتنگ آغوشت،پر از بغض
جسم پر از عشق مرا،در بر کشیدن
بود و نبودم...هستی من
زیباست حتی انتظار دیدن روی تو را،تآخر کشیدن

 

 

برچسب ها : اس ام اس عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس جدید اس ام اس قشنگ  اس ام اس عاشقانه جدید برای دلتنگی - پیامک مخصوص دلتنگی - smsدلتنگی - اس ام اس دوری - دلم تنگ شده - دلم تنگه - دلت تنگ شده - مسیج دلتنگی - پیامک عاشقانه - اس ام اس عاشقانه - عشقولانه - متن دلتنگی - شعر دلتنگی - غزل دلتنگی - مسیج عاشقانه - تنگ - دلتنگ - پیام کوتاه اس ام اس دلتنگی اس ام اس برای کسی که دلت براش تنگ شده اس ام اس دلتنگی و دوری اس ام اس دلم برات تنگ شده اس ام اس دلتنگی و جدایی اس ام اس دلتنگی  پیامک دلتنگی  مسیج برای کسی که دلت براش تنگ شده اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد