دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس طنز و اس ام اس عشقولانه | Ashegane Va Tanz

اس ام اس طنز و اس ام اس عشقولانه | Ashegane Va Tanz 

http://Nice-sms.blogsky.com  

 

وقتی به آسمون نگاه میکنی، دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اونی که کم نور تره قانع باش چون اونی که پر نور تره را، همه نگاه میکنن!!
 

 ************ Nice-Sms.iR *************


یک روز عشقت را دزدیدم و برای اینکه جای مطمئنی داشته باشد آن را در قلبم پنهان کردم .غافل از اینکه روزی برای پس گرفتن آن قلبم را خواهی شکست
 

 ************ Nice-Sms.iR *************

تو میری و من فقط نگاهت می کنم , تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم , بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یگ لحظه باقیست 
 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

الهی تو خورشید بشی و من زمین !! تا سالی 1 بار من دوره تو بگردم و توام سالی 365 بار دور من بگردی !!!
 

 ************ Nice-Sms.iR *************


age kasi barat roozi 1 off gozasht yani be yadete.........age 2 ta gozasht yani dooset dare
...........age 3 ta gozasht yani asheghete..........age 4 ta gozasht bedoon kerm dare dige


 ************ Nice-Sms.iR *************

Be motaade migan namaz bekhon . mige : besme rahim ghofloo daad be ahad, ahad daad be
samad lam dad invar lam dad onvar velam kon baba ahad kofresh daromad
 

 ************ Nice-Sms.iR *************


nobody love you,,nobody care you,,nobody make you happay,dont cry,my name is nobody ........i love youuuuuuu

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

تورا چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت


به شرطی که مرا در آرزوی خویش نذاری 
 

 ************ Nice-Sms.iR *************


تمام زندگی را از دریا بیاموز , زیرا برای در اغوش گرفتن ساحل ارام و قرار ندارد .


 ************ Nice-Sms.iR *************


از یارو می پورسن پارسال روزه زن چه کادویی به زنت دادی ؟
میگه : بردمش کیش , میگن امسال چه کار می کنی , میگه میرم میارمش !!!
 

 ************ Nice-Sms.iR *************


فراموش کن چیزی را که نمی توانی به دست آوری ..........
و به دست آور چیزی را که نمی توانی فراموش کنی .

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


اگه یه پروانه روی سرت نشست تعجب نکن چون .............
من آدرس قشنگترین گله دنیا رو بهش دادم , گلم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد