دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

آقای دکتر احمدی نژاد ! از شما توقع بیشتری داریم

آقای دکتر احمدی نژاد ! از شما توقع بیشتری داریم 

http://Nice-sms.blogsky.com/   

 

چرا سایت رئیس جمهور همچنان به نحوی تنظیم شده است که گویی با موافقت رئیس جمهور با استعفای وزیر اطلاعات ، ایشان مشاور امور اطلاعاتی رئیس جمهور شده است ؟ جریان اصولگرا در این بزنگاه حساس تاریخی که عده ای مترصد سوء استفاده و ارائه تحلیل های فتنه گرانه هستند و در شرایطی که منطقه خاورمیانه با بیداری اسلامی مواجه است و شرایط کشور ما بسیاری حساس است ، به حق از رئیس جمهور محترم انتظار دارد که به مدیران زیر مجموعه اش در اینباره تذکر جدی دهد . هم خبرگزاری ایرنا باید رفتارش را اصلاح کند و هم سایت ریاست جمهوری به دلیل جایگاه مهم رئیس جمهوری واجد اهمیت دو چندان است . توقع این بود که سایت ریاست جمهوری همان لحظات اولیه اطلاع از نظر رهبری دستور به حذف این خبر از سایت و اطلاع رسانی واقعی می کرد . اما متاسفانه ... . با این حال اکنون نیز دیر نشده است و می توان در همین ساعات پیش رو نیز این رویه اشتباه را اصلاح کرد .
شفاف : در حالیکه طی 24 ساعت گذشته رفتار خبرگزاری ایرنا و مدیرعامل آن آقای جوانفکر مورد انتقاد بسیاری از رسانه های اصولگرا قرار گرفته است ، نکته تاسف بار این است که تا لحظه تنظیم این خبر سایت ریاست جمهوری نیز نه تنها خبر مخالفت رهبری را انعکاس نداده است ، بلکه همچنان خبر موافقت رئیس جمهور با استعفای مصلحی را در صدر اخبار قرار داده است !


واقعیت این است که طی ساعات مهم گذشته بسیاری از رسانه های اصولگرا به حق از آقای جوانفکر به خاطر عملکرد ایرنا انتقاد کرده اند . اما اکنون پرسش مهم تر این است که چرا سایت رئیس جمهور این خبر را برنداشته است ؟ چرا سایت رئیس جمهور همچنان به نحوی تنظیم شده است که گویی با موافقت رئیس جمهور با استعفای وزیر اطلاعات ، ایشان مشاور امور اطلاعاتی رئیس جمهور شده است ؟

جریان اصولگرا در این بزنگاه حساس تاریخی که عده ای مترصد سوء استفاده و ارائه تحلیل های فتنه گرانه هستند و در شرایطی که منطقه خاورمیانه با بیداری اسلامی مواجه است و شرایط کشور ما بسیاری حساس است ، به حق از رئیس جمهور محترم انتظار دارد که به مدیران زیر مجموعه اش در اینباره تذکر جدی دهد . هم خبرگزاری ایرنا باید رفتارش را اصلاح کند و هم سایت ریاست جمهوری به دلیل جایگاه مهم رئیس جمهوری واجد اهمیت دو چندان است . توقع این بود که سایت ریاست جمهوری همان لحظات اولیه اطلاع از نظر رهبری دستور به حذف این خبر از سایت و اطلاع رسانی واقعی می کرد . اما متاسفانه ... . با این حال اکنون نیز دیر نشده است و می توان در همین ساعات پیش رو نیز این رویه اشتباه را اصلاح کرد . 
 

  

  

اخبار جدید جهان در : http://nice-sms.blogsky.com/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد