دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دایی: به فهم فوتبالی تو هم شک کردم

دایی: به فهم فوتبالی تو هم شک کردم  

http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

 در بخشی از برنامه 90 ؛ وقتی عادل از علی دایی پرسید که اگر می خواست به نظرسنجی رای بدهد کدام گزینه را انتخاب می کرد .

 

 

 

به گزارش خبرآنلاین ؛ او گفت: مطمئنان گزینه ای که می گوید کار پرسپولیس درست است. اصلا اگر کسی به گزینه دیگر رای بدهد در فهم فوتبالی اش شک می کنم. » عادل در این لحظه گفت:« من خودم هم به گزینه 2 رای دادم که دایی با خنده جواب داد :« ببخشید آقای فردوسی پور ، اتفاقا به همین دلیل هم من در فهم فوتبالی شما تردید کردم.» عادل هم در پاسخ گفت:« بابا آقای دایی به این 33 درصدی که رای مخالف دادن احترام بگذارید.»


  که دایی بعد از کمی ایراد گرفتن به عادل درباره نحوه ارائه سئوال در ابتدای برنامه گفت:« البته من به همه شرکت کنندگان در این نظرسنجی احترام می گذارم. با این وجودمی گویم اصلا برداشت ما از فیرپلی اشتباه است. او داشت وقت تلف می کرد. اگر سپهر توپ را به آنها می داد من در عقلش شک می کردم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد