دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

آرایشی ملایم و مناسب برای همه جا

آرایشی ملایم و مناسب برای همه جا 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

از آنجایی که چهره ی آرایش شده، هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد و خیلی از خانمها دوست ندارند با چهره ای بدون آرایش دیده شوند، راههایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمترین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و متعادل به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید.

1. هر صبح پس از بیدار شدن از خواب و شستشوی صورت با آب سرد و خنک، بگذارید آب بر روی پوست صورتتان به حالت طبیعی خشک شود که این می تواند در فاصله ای که پس از شستشوی صورت، شما مشغول آماده کردن صبحانه می شوید، انجام گیرد زیرا زمان زیادی نخواهد برد و همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل می کند.

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل و یا حتی برای خرید، بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن بر روی پوست ضرری به پوستتان نمی رساند، انواع کرمهای ضد آفتاب است که اگر دوست داشته باشید مثل یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لکه بر روی پوستتان، آنها را بپوشاند از نوع رنگی و کرم پودر دار بودن آن بر روی پوست بمالید و با شستشوی بعدی صورت دوباره از آن بر روی پوست بزنید.

 3. برای انواع چشمها چه چشم ریز چه درشت و با حالتهای مختلف و رنگهای متفاوت، استفاده از یک خط چشم مدادی سیاه و تنها یکبار کشیدن در داخل چشم، فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک بار بکشید تا زیر چشمان شما سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشمها داده باشید.

4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژلب با لباس منزل و یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل می پوشید مهمترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاهست به طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری، بر روی لبها بزنید و برای شیک تر بودن از رنگهای ملایم و یا برق لب در انواع رنگها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت تر باشید.

5. موارد بالا برای داشتن چهره ای متفاوت از قبل کافی است ولی اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژگونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان نیز بزنید.

6. پرداختن روزانه در همین حد به چهره و پوست علاوه بر انتقال شادابی به شما و اطرافیانتان در منزل می تواند در رسیدگی به پوست و مراقبت آن از نور خورشید و لامپهای مهتابی که همان تاثیر نور خورشید را بر روی پوست دارند به شما کمک کند.

7. در طول روز و هنگام مصرف انواع میوه ها به جز گوجه فرنگی و کیوی که ممکن است برای شما حساسیت زا باشند از پوست آنها برای ماساژ بر روی صورت و پشت دستها استفاده کنید و بطور کلی چنانچه مایل بودید بد نیست در هنگام استفاده از انواع مرکبات از ترشحات پوست آنها برای ماساژ دست و صورت استفاده کنید.

8. در کنار مراقبت های روزانه از کرمهای ویتامینه ی شب و یا روغنهای زیتون و نارگیل و بادام نیز استفاده کرده تا همیشه پوستی شاد و سالم داشته باشید.

9. در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لبهایی با رنگهای شاد و روشن استفاده کنید.

10. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آنها حالت دهید.
 

منبع نایس اس ام اس : WwW.Nice-Sms.Ir 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد