دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس دوستت دارم | آخر عشق و عاشقی و دوستت دارم اردیبهشت ۹۰

اس ام اس دوستت دارم | آخر عشق و عاشقی و دوستت دارم اردیبهشت ۹۰ 

 http://nice-sms.blogsky.com/

 

 

 

دوستی تکرار دوستت دارم نیست ، دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش می داری

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

چو قلب شب تاریک تنهایی هایمدوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

سرم درد میکند برای دردسر!
و تو میدانی آنقدردوستت دارم
که حتی اگر سرم به سنگ بخورد
یا سنگ به سرم !!
از این دوستت دارمدست بر نخواهم داشت

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

ترا در طبیعت بکر چون یاس
و در افکارم از احساس
در انزوای تنهایی بی حد
ترا در شبانه ی لبخند
تا صبح دور
و به اندازه ی یک جرعه خدا
دوستت می دارم

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

به اندازه مهربانی حضور یک کــس که یکتا است دوستت دارم

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

.از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی ، اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد و برگه ی دوستت دارمرا زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره ، پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم
 

بقیه در ادامه ی مطلب  

 منبع : wWw.Nice-SMS.ir  

 فروش بهترین لوازم زینتی و فروشگاه بزرگ ایران   

 

فروش محصولات لوکس ایران و جهان 

  معجزه ای در افزایش قد   ملودی   دفتر خاطرات قفل دار  ساعت بدون عقربه  

 تقویت امواج مغز + کتاب خواب   سفید کننده زیر بغل   CHANEL ساعت   عینک 3 بعدی 

 نیم ست گل رز   تست حافظه   جاکفشی جادویی   تی شرت عشق   

 لاغری در 10 دقیقه   عینک Ray.Ban (فرم نقره ای )   دستبند jojo   ساعت سامورایی 

 کبریت دائمی  BOSS ساعت  تیشرت ماه تولد شما  آموزش زبان انگلیسی در خواب

 

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

دهانت را می بویند ، مبادا گفته باشی دوستت دارم، دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد ، عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد . (شاملو)

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

آه من هم زنم ، زنی که دلش ، در هوای تو می زند پر و بال ، دوستت دارمای خیال لطیف ، دوستت دارم ای امید محال . (فروغ فرخزاد)

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

نباید یه مو از سرت کم بشه !
حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه؟
چون من دوستت دارم!

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

معما ! :

میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟

راهنمایی ! :

بالای صفحه اسمش رو نوشته !

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

برایت مینویسم
دوستت دارم
نگو که تکراریست
شاید روز رسد که هرگز تکرار نشود

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند ، نازنین… !

چشمانت را قرض می دهی… ؟

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

برای بدست آوردنت نمی جنگم… !

به تکّدی قلبت هم نمی آیم… !

دوستت دارم،

فارغ از داشتنت ….

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

بازدوستت دارمِ من

تو را یک قدم به عقب کشید …

ولی مهربان

پشتت دیوار است… !!

دیگر جایی برای قدم بعدی نیست

پس دوستت دارم

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

در اقتصاد چشمان تو همه دل ها کالای پست هستند

هرچه بیشتر دوستت بدارند کمتر خریدارشان میشوی.

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

سکه های دوستت دارم را به من برگردان ٬باید جای بهتری خرجشان کنم.

 

************ Nice-Sms.iR *************

 

برچسب ها : اس ام اس اردیبهشت ماه 90 اس ام اس اردیبهشت ماه نود اس ام اس برای دوست داشتن اس ام اس برای دوستت دارم اس ام اس برای کسی که دوستش داری اس ام اس برای گفتن دوستت دارم اس ام اس دوست دارم اس ام اس دوست داشتن اس ام اس دوستت ندارم اس ام اس دوستتدارم اس ام اس زیبا اس ام اس زیبا برای دوستت دارم اس ام اس زیبای عاشقانه اردیبهشت اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه ، تک ، نایاب و دسته اول امروز اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه 90 اس ام اس عاشقانه اردیبهشتماه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید ، بهترین اس ام اس های عشقولانه اس ام اس عاشقانه جدید و داغ اردیبهشت ماه اس ام اس عاشقانه دوستت دارم اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی اردیبهشت اس ام اس عشقولانه اس ام اس قهر اس ام اس لاو اس ام اس مخصوص دوست داشتن اس ام اس مخصوص دوستت دارم اس ام اس های دوستت دارم اس ام اس های دوستت دارن اس ام اس های عاشقانه جدید آخر اردیبهشت ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبا اردیبهشت ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید اس ام اس و پیامک عاشقانه اردیبهشت ماه 90 اس ام اس پند آموز اس ام اس چهارشنبه 31 فروردین ماه اس ام اس کم یاب باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس تو را دوست دارم جدید ترین اس ام اس های اردیبهشت ماه جملات برای دوست داشتن جملات برای دوستت دارم جملات برای کسی که دوستش داری جملات برای گفتن دوستت دارم جملات دوست دارم جملات دوست داشتن جملات دوستت ندارم جملات دوستتدارم جملات زیبا برای دوستت دارم جملات عاشقانه دوستت دارم جملات مخصوص دوست داشتن جملات مخصوص دوستت دارم جملات های دوستت دارم جملات های دوستت دارن خیلی دوستت دارم داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس دوستت دارم زیبا ترین اس ام اس های اردیبهشت ماه 90 سری جدیترین اس ام اس ها سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار عاشقانه ترین اس ام اس عاشقم دوستت دارم عشقولانه متن برای دوست داشتن متن برای دوستت دارم متن برای کسی که دوستش داری متن برای گفتن دوستت دارم متن دوست دارم متن دوست داشتن متن دوستت ندارم متن دوستتدارم متن زیبا برای دوستت دارم متن عاشقانه دوستت دارم متن عشقولانه زیبا متن مخصوص دوست داشتن متن مخصوص دوستت دارم متن های دوستت دارم متن های دوستت دارن مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج اردیبهشت ماه مسیج برای دوست داشتن مسیج برای دوستت دارم مسیج برای کسی که دوستش داری مسیج برای گفتن دوستت دارم مسیج جدید مسیج خیلی جدید مسیج دوست دارم مسیج دوست داشتن مسیج دوستت ندارم مسیج دوستتدارم مسیج زیبا برای دوستت دارم مسیج عاشقانه دوستت دارم مسیج مخصوص دوست داشتن مسیج مخصوص دوستت دارم مسیج های دوستت دارم مسیج های دوستت دارن پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای دوست داشتن پیامک برای دوستت دارم پیامک برای معشوق پیامک برای کسی که دوستش داری پیامک برای گفتن دوستت دارم پیامک دوست دارم پیامک دوست داشتن پیامک دوستت دارم پیامک دوستت ندارم پیامک دوستتدارم پیامک زیبا برای دوستت دارم پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه دوستت دارم پیامک مخصوص دوست داشتن پیامک مخصوص دوستت دارم پیامک های دوستت دارم پیامک های دوستت دارن گلچین اس ام اس دوستت دارم گلچین جملات دوستت دارم گلچین متن دوستت دارم گلچین مسیج دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد