دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اسهای عاشقانه دسته اول و ناب | اس ام اس غم و تنهایی

اس ام اسهای عاشقانه دسته اول و ناب | اس ام اس غم و تنهایی 

http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

 

نخواهم کشت دل را،

از چه باید بگذرم از تو؟

سراسر باده ی عشقم،

سراپا ساغرم از تو

شهامت می کنم اما،

نه در ترکت عزیز دل

نمی گردد دمی حتی،جدایی باورم از تو

خرس مهربون

 

   ************ Nice-Sms.iR *************

__/ΓΠ\_

'-O----O-'

برات آژانس فرستادم سوار شو بیا دلم برات تنگ شده

صدیق – ایرانشهر

  

  ************ Nice-Sms.iR *************

نوشتم حرف دل  تا تو بخوانی .زتو دورم ولی دردم بدانی به غیر ازتو کسی را دوست ندارم.بمیرم گر مرا از خود برانی

صدیق – ایرانشهر

 

 ************ Nice-Sms.iR *************  

گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم

گفتاکه من هم از تو ترک گناه خواهم

0919****346

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

اونقدر دلم برات تنگ شده که میخوام از دوریت گریه کنم،اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره

0919****346

  

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند.چه تلخ است قصه ی عادت

0919****346

  

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

درد را آهسته درلبخند پنهان کنیم،تاهرکس باما نشست غمگین نشود

0919****346

  

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

وجود نازنینت تکیه گاهی است برای بودنم؛برقرار باش تا هرگز بیقرار نباشم

(Shadow)

  

  ************ Nice-Sms.iR *************

وقتی چترت خداست

بگذار باران سرنوشت هر چه میخواهد ببارد

(Shadow)

  

  ************ Nice-Sms.iR *************

من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر حکمتی می آید؛

من و فرسایش دل، تو و تصمیم مکان، ما و تقدیر  زمان

چه شود آخر  دلتنگیها

(Shadow)

  

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

سکوتی بود برقلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتئ مرا هرگز مبر از یاد

0915****165

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت.عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت

0915****165

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 

 

تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست،تنها به نگاه او می سپارمت

0915****165

  

  ************ Nice-Sms.iR *************

دوست دارم شب رابه غم سرکنم،دفتری را از اشک چشم تر کنم،نام آن دفتر نهم دیوان عشق،عشق را عنوان آن دفتر کنم

0915****165

  

  ************ Nice-Sms.iR *************

هدیه ای برای تو1_2_3_4_5

قبل ازاینکه بیای پایین عددی انتخاب

کن.

1_قلبم

2_روحم

3_جسمم

4_هیچکدام

5_زندگیم

فدای تو....!

0915****165

  

  ************ Nice-Sms.iR *************

مهربانترین قلبهامتعلق به کسانی است که بامحبت دیگران رایاد می کنند

0915****165

   

 ************ Nice-Sms.iR *************

در عشق اگر عذاب دنیا بکشی

با اشک دو دیده طرح دریا بکشی

تا خلوت من هزار فرصت باقیست

تنها نشدی که درد تنها بکشی

(jojo)
 

منبع اس ام اس ایران : WwW.Nice-Sms.Ir 

نظرات 1 + ارسال نظر
موبایل دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://mobileironi.mihanblog.com

با سلام
موافق تبادل لینک هستید
آمار خوب
سابقه زیاد

بازی موبایل ، تم موبایل
www.mobileironi.mihanblog.com

لینک کنید وخبر کنید تا لینک شما قرار گیرد
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد