دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس دلشکسته و غمگین ۵ اردیبهشت | بنا به در خواست دوستان

اس ام اس دلشکسته و غمگین ۵ اردیبهشت | بنا به در خواست دوستان 

بنا به در خواست " داریوش " عزیزم 

امیدوارم دلاتون هیچ وقت نشکنه نظر فراموش نشه  

http://Nice-sms.blogsky.com/   

 

 

 

نمی بخشمت .... بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی .... بخاطر تمام غمهایی که بر صورتم نشاندی .... نمی بخشمت .... بخاطر دلی که برایم شکستی .... .. بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی ..... نمی بخشمت .... بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی ..... بخاطر نمکی که بر زخمم گذاردی .... و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی

 

  ************ Nice-Sms.iR *************

 دل عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت

یک لحظه تو را زمن جدا دوست نداشت

ای آیینه دار خلوتم باور کن

اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت

  ************ Nice-Sms.iR *************

  گفتی نفرین میکنی ؟

گفتم نه ...فقط از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه....

هنوزم از خدا می خواهم که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه.....

 

  ************ Nice-Sms.iR *************

  ما ز یاران چشم یاری داشتیم ، خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

  

 ************ Nice-Sms.iR *************


   با خیالِ تو هنوزم مثه هر روز و همیشه هر شبِ حافظه ی من پرِ تصویر تو میشه...

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


   سکوت دردناکترین پاسخ من به بیرحمی های توست!

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


   دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست

    شکسته باد آن که دلش این چنین می خواست...

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

 

   ای آنکه به تقریرو بیان دم زنی از عشق...
 ما با تو نداریم سخن خیرو سلامت.

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

   دلمو شکستی بازم دوبـــاره ه
اما بدون چوبه خدا صدا ندااره ه
تنها آرزوم اینه که یه روزم برسه

چشمای تو مثه ابرااااااا ببــــاره

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


   من منتظرت شدم ولی در نزدی

بر زخم دلم گل معطر نزدی

گفتی که اگر شود می آیم اما

مرد این دل و آخرش به او سر نزدی
  

نایس اس ام اس را هرگز فراموش نکنید 

WwW.Nice-Sms.Blogsky.com 

نظرات 2 + ارسال نظر
داریوش دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

علی جان دمت گرم
خیلی آقایی

سانا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://mojtaba@blogfa.com

خیلی اس ام اس های بی نظیرین دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد