دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

متن کامل اشعار آلبوم کما ۳ از حمید عسکری | متن کما ۳ + عکس باحال

متن کامل اشعار آلبوم کما ۳ از حمید عسکری | متن کما ۳ + عکس باحال 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

 

 

متن کامل اشعار آلبوم کما ۳ از حمید عسکری در ادامه ی مطلب

 

به عشق تو 


همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو ، پس نگیر ازم صداتو
جونمو میدم براتو ، میمیرم …
به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنت واسم مرگه …
من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز …
همه ی دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو ، پس نگیر ازم صداتو
جونمو میدم براتو ، میمیرم …
به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنت واسم مرگه …
من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز …
به عشق عشقه تو زنده امو
عشقه تو واسم همه چیزمو
نبودنت واسم مرگه …
من به جز تو عشقه تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونمو
زندگی بی تو هرگز … 

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 


بیا دنبال من 


تو که میدونی نباشی نمیتونم
حالا دیگه دیگه جونت بسته به جونم
میگی کار دنیاست حالا اگه دوریم
نباشی دنیا رو به آتیش میکشونم
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
تا تو نباشی نمیشه بشه که بشم بازم عاشق هیچ کسی غیر خودت
تا تو نباشی نمیشه بشه که بشم بازم عاشق هیچ کسی غیر خودت
غیر خودت …!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
تو که میدونی نباشی نمیتونم
حالا دیگه دیگه جونت بسته به جونم
میگی کار دنیاست حالا اگه دوریم
نباشی دنیا رو به آتیش میکشونم
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی!
عشقمی عاشقتم گله من
هر جا میرم بیا دنبال من
آخه تو عزیزی واسه من … خیلی عزیزی! 

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 


من و تو 


نه مثل تو واسه من پیدا میشه
نه مثل من واسه تو
نه هیچکسی مثل من تورو میخواد
نه کسی مثل منو مثل تو
نه هیچکسی مثل من دنیاشو میده که اینکه برسه به تو
نه هیچکسی مثل من پیدا میشه تا بشه همه کس تو
تا تو نباشی نمیشه که بشه من
عاشق کسی بشم چه اون تو نباشی
نمیشه
تا تو نباشی نمیشه که بشه من
عاشق کسی بشم چه اون تو نباشی
نمیشه
نه مثل تو واسه من پیدا میشه
نه مثل من واسه تو
نه هیچکسی مثل من تورو میخواد
نه کسی مثل منو مثل تو
نه هیچکسی مثل من دنیاشو میده که اینکه برسه به تو
نه هیچکسی مثل من پیدا میشه تا بشه همه کس تو
تا تو نباشی نمیشه که بشه من
عاشق کسی بشم چه اون تو نباشی
نمیشه
تا تو نباشی نمیشه که بشه من
عاشق کسی بشم چه اون تو نباشی 
نمیشه

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 


اگه به تو نمیرسم 

 
اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز
فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز
دار و ندارمو میدم ولی چشماتو نبند
دارو ندار من تویی به گریه های من نخند
از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی
دلخوشی تو نبودم دوستم نداشتی یک کمی
اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه
نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه
قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز
فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم
به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم
قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز
چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز 

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 


من کجای زندگیتم 


مگه مال من نبودی مگه عاشقت نبودم
مگه تو هرچی که گفتی من موافقت نبودم
مگه تو هر کاری خواستی من بخاطرت نکردم
حالا چی شده میگی برم دیگه برنگردم
من کجای زندگیتم توکه تو قلب منی
نذار دستاتو بگیرم تو هنوز عشق منی
بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی
یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی
مگه مال من نبودی مگه عاشقت نبودم
مگه تو هرچی که گفتی من موافقت نبودم
مگه تو هر کاری خواستی من بخاطرت نکردم
حالا چی شده میگی برم دیگه برنگردم
من کجای زندگیتم توکه تو قلب منی
نذار دستاتو بگیرم تو هنوز عشق منی
بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی
یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی
من کجای زندگیتم توکه تو قلب منی
نذار دستاتو بگیرم تو هنوز عشق منی
بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی
یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی 

  

************ Nice-Sms.iR ************* 


قسم 


دستای من سرده یعنی که من تنهام
یعنی ازت دورم یعنی تورو میخوام
دستای من سرده یعنی که دلتنگم
یعنی برای تو با گریه میجنگم
به عشق تو قسم به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به جون تو بدون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به عشق تو به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به عشق تو قسم به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به جون تو بدون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به عشق تو به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
دستای من سرده یعنی که دل کندی
یعنی که غمگینم اما تو میخندی
دستای من سرده یعنی که پر دردم
یعنی دلم میخواد پیش تو برگردم
به عشق تو قسم به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به جون تو بدون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
به عشق تو به جون تو
میمیرم واسه چشمای قشنگت
  

************ Nice-Sms.iR ************* 

 

 آهای تو که عشق منی 


آهای تو که عشق منی به فکر من باش یه کمی
به فکر من که عاشقم ولی تو بیخیالمی
به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقت شدم
آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یه کمی
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه میکشیم
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه میکشیم
آهای تو که عشق منی به فکر من باش یه کمی
به فکر من که عاشقم ولی تو بیخیالمی
به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقت شدم
آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یه کمی
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه میکشیم
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه میکشیم 

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 


التماس 


چرا برای داشتنت باید که التماس کنم
چجوری باید خودمو توی دل تو جا کنم
دوری ازت سخته برام دنیا رو بی تو نمیخوام
یه روزی کورم میکنه این همه گریه کردنام
یه روزی کورم میکنه این همه گریه کردنام
آخه دل کردن از تو مرگمه
آخه دوری از تو تنها دردمه
تو بری زندگیرو میخوام چیکار
وقتی هر لحظه اون پر از غمه
آخه دل کردن از تو مرگمه
آخه دوری از تو تنها دردمه
تو بری زندگیرو میخوام چیکار
وقتی هر لحظه اون پر از غمه
به چشمای خودت قسم اگه نباشی بی کسم
نگو باید جدا بشیم نگو به تو نمیرسم
نذار به گریه خو کنم مرگمو آرزو کنم
برای داشتنت میخوام هر چی که خواستی رو کنم
برای داشتنت میخوام هر چی که خواستی رو کنم
آخه دل کردن از تو مرگمه
آخه دوری از تو تنها دردمه
تو بری زندگیرو میخوام چیکار
وقتی هر لحظه اون پر از غمه
آخه دل کردن از تو مرگمه
آخه دوری از تو تنها دردمه
تو بری زندگیرو میخوام چیکار
وقتی هر لحظه اون پر از غمه 

 

 ************ Nice-Sms.iR ************* 


هرچی بگی همونه 


هر چی بگی همونه هر چی بگی همونه
فقط نگو دیگه تمومه
هر چی بگی همونه
منم یه عاشق دیوونه
نگاه بکن به چشمام نگاه بکن به چشمام
بیا ببین که غرق عشقه
نمیدونم کدوم دست نمیدونم کدوم دست
واسم جدایی رو نوشته
فکر تو رفتنو قلبو سوزندنو کار من انتظاره
فقط نگو هرچی بوده تمومه دیگه آخر کاره
تو دلم خواستن تو بودو تو قلب تو فقط فکر جدایی
یه روز نیای میمیرم اونوقت نمیاد از من صدایی
یه روز قلب خستم تنها پناه تو بود
بیخیال ما شدی لابد یه چیزی کم بود
من که همه هستیمو کردم فدای چشات
لابد ازم میخوای که اینبار بیفتم به پات
فکر تو رفتنو قلبو سوزندنو کار من انتظاره
فقط نگو هرچی بوده تمومه دیگه آخر کاره
تو دلم خواستن تو بودو تو قلب تو فقط فکر جدایی
یه روز نیای میمیرم اونوقت نمیاد از من صدایی
یه روز قلب خستم تنها پناه تو بود
بیخیال ما شدی لابد یه چیزی کم بود
من که همه هستیمو کردم فدای چشات
لابد ازم میخوای که اینبار بیفتم به پات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد