دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

شوخی با ادبیات فارسی

شوخی با ادبیات فارسی 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش / می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

معنی این بیت : خدایا من مواظب اینی که به من سپردی مثل چشمم هستم.

دکتر این دختر خندان که کوبیدی تو سرش / می سپارم به تو از ذهن در سر کچلش!

معنی این بیت: دکتر جان این دختری که همچین کوبیدی توی سرش ، تازگیا کچل شده.

گرچه از کوی وفا گشت بصد مرحله دور / دور باد آفت هر چی پسره از توی سرش!

معنی این بیت : هر چند که معنی وفا را دختره نمیدونه ، ولی آرزو میکنم که فکر پسرای دیگه رو نکنه!

گر به سرمنزل مقصود رسی دخت قناس! / چشم دارم که سلامی برسانی زمنش!

معنی این بیت: از طرف ما هم به حاج خانم سلامکی برسان!

به ادب جامه گشایی کن از آن زلف سیاه / جای تیفوسی عزیز است تو بهم برمزنش!

معنی این بیت: در منزل با ادب روسری رو دربیار که موهای سر تیفوسی خیلی باحاله!

گو دلم خیره شده بر خط و خال بدنش! / محترم دار در آن طرقه گردن شکنش!

معنی این بیت : زیادی به خط و خال بدنش دقت نکن که ممکنه گردنتو بشکنه!

در مقامی که بیاد لب او مینوشند / الکل آنست که مست گردد ز بوی خویشتنش!

معنی : این قسمت بدآموزی داره معنیشو نمیگم!

عرض و مال را نتوان بر در میخانه فروخت! / هرکه خربزه خورد بر لب دریا فکنش!

معنی این بیت: هیشکی جنسش رو جلوی منزلش نمیفروشه! وگرنه پای لرزش هم میشینه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد