دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس دلشکسته ۲۰۱۱ و جدید و نایس و با حال | نامردی و غمگین

اس ام اس دلشکسته ۲۰۱۱ و جدید و نایس و با حال | نامردی و غمگین 

http://Nice-sms.blogsky.com/   

 

 

 

بگذار ببینمش اکنون که می رود ، ای اشک از چه راه تماشا بسته ای !


  ************ Nice-Sms.iR *************


نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه ، ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی

 

************ Nice-Sms.iR *************


ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی / آتش به شب تار زدی خسته نباشی ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی / با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی . . .

 

************ Nice-Sms.iR *************


غم دانه دانه می افتد روی صورتم
شور است طعم نبودنت…!

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم

 

************ Nice-Sms.iR *************


نگاه تو تلخ
اشک های من شور
یادت شیرین
زندگی "با مزه" ای دارم

 

************ Nice-Sms.iR *************


مرور می‌کنم
خاطرات‌مان را؛
اما مگر
کپی برابر اصل می‌شود؟!

 

************ Nice-Sms.iR *************


خداوندا ! غرورم را شکستند / پل سبز عبورم را شکستند / چه بی رحمانه در پاییز غربت / دل سنگ صبورم را شکستند

 

************ Nice-Sms.iR *************


وقت هائی هست
که جز به بودنت
دلم رضایت نمی دهد
حالا ...
من از کجا تو بیاورم ؟.

 

************ Nice-Sms.iR *************


هیچ کس به سکوت آدم ها نمی رسد؛ همه منتظر می نشینند به دادشان برسند!

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم / میرم تا در غبار غم فراموشت کنم / سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را / ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


گاهی تو،
گاهی یاد تو،
گاهم هم غم تو،
آخر این تو کار مرا تمام میکند!

 

************ Nice-Sms.iR *************


خندیدن خوب است ... قهقهه عالی است ... گریستن آدم را آرام می کند اما ... لعنت بر بغض

 

************ Nice-Sms.iR *************


بعضی چهره ها را نمی شود فراموش کرد
خدایا
حافظه ام را بگیر

 

 ************ Nice-Sms.iR *************


هیچکس تلخیه ی لبخند مرا درک نکرد ، گریه های دل دیوانه ی من پنهان است....

 

************ Nice-Sms.iR ************* 


هنوز تو فکر اونیم، که دیگه فکر حالم نیست
همونی که به برگشتش،1% احتمالم نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد