دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

کریمی: به شرف هواداران استقلال درود می‌فرستم

کریمی: به شرف هواداران استقلال درود می‌فرستم  

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، صحبت کردن با فیروز کریمی همیشه خاص است. او در واقع آقای خاص فوتبال ایران است که در مقطعی هم هدایت تیم استقلال را در سال 86 بر عهده داشت. او اگرچه از تیم دور است اما همچنان از خاطرات خوبش از هواداران آبی صحبت کرده و به نیکی یاد می‌کند. فوتبال ایران با حضور کریمی و مردانی تاثیرگذار مثل او بود که در سال‌های پیشین، افتخارات فراوانی کسب کرد.
*آقای کریمی استقلال روز چهارشنبه در یک بازی حساس به مصاف النصر می‌رود. دیداری که پیروزی با اختلاف دو گل در آن حکم صعود استقلال را قطعی خواهد کرد.
استقلال همیشه با همت هوادارانش توانسته بالا برود. تماشاچیان استقلال ثابت کرده‌اند که مردم روزهای سخت هستند. من به مردانگی، شرف و عزت آنها درود می‌فرستم که استقلال را هیچ وقت تنها نمی‌گذارند. همیشه خاطرات خوشی از این تماشاگران دارم چرا که همیشه به ورزشگاه می‌آمدند و استقلال را تشویق می‌کردند. من فکر می‌کنم استقلال حتی اگر صعود هم نکند کارش تمام نشده چون سهمیه فصل بعد آسیا را دارد. تا همین جا همین استقلال نمایش خوبی داشته.
*شما عملکرد استقلال را در رقابت‌های این فصل چطور می‌بینید؟
به نظر من استقلال امسال واقعا بد آورد. از دست دادن مجتبی جباری و میلاد میداودی برای هر تیم اروپایی هم کمرشکن است چه برسد به استقلال! مظلومی واقعا در استقلال خوب کار کرده و از همین جا هم به او خسته نباشید و دست مریزاد می‌گویم. مظلومی در قسمت اعظمی از بازی‌ها آماده‌ترین بازیکنان را نداشته و این واقعا برای هر مربی مشکل‌ساز است. در انزلی و بازی مقابل ملوان پای میداودی را به دستش دادند! و این زیباترین صحنه‌ای بود که من در فوتبال دیدم چرا که داور نه کارت زرد داد، نه قرمز و دست آخر هم در فرودگاه پیراهن میداودی را از او یادگاری گرفت! این آخرشه و واقعا جای هیچ حرفی باقی نمی‌ماند.
*در خصوص مدیریت دکتر فتح‌اله‌زاده هم صحبت می‌کنید؟
بدون تعارف می‌گویم ما مدیری بهتر از فتح‌اله‌زاده در ایران نداریم. بردباری، شفافیت و صداقت از مهمترین خصوصیات اخلاقی اوست که من هم دستش را می‌بوسم چون خاطرات خوبی از کار با او دارم.
*ناصر حجازی در بستر بیماری است.
حجازی گل سرسبد است او دیگر احتیاجی به هیچ تعریف و توصیفی ندارد. من و به باور من همه مربیان ایران احترام ویژه‌ای برای او قائلیم. از دیدگاه او در یک مقطعی در استقلال استفاده کردم و باید بگویم دیدگاه خیلی روشنی دارد. برای او آرزوی سلامتی دارم. فوتبال ایران وامدار ناصر حجازی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد