دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

قتل خواهر و خواهرزاده به خاطر ارث پدری

قتل خواهر و خواهرزاده به خاطر ارث پدری 

http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

رییس کلانتری 148 انقلاب پرونده مردی که خواهر و خواهرزاده‌اش را به دلیل ارث پدری به قتل رسانده سپس خود را تسلیم پلیس کرده بود را تشریح کرد. سرهنگ شمس اظهار کرد: روز گذشته وقوع دو قتل در یک واحد مسکونی واقع در خیابان آزادی به کلانتری 148 انقلاب گزارش شد و ماموران به محل حادثه اعزام شدند. زمانی که ماموران در محل حادثه حضور یافتند با اجساد یک زن حدود40 ساله و یک پسربچه چهارساله که بر اثر خفگی به قتل رسیده بودند و جسد زن نیز به نرده‌های آهنی اپن آشپزخانه بسته شده بود روبرو شدند.

شمس با اعلام اینکه رسیدگی به این موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت گفت: در آغاز تحقیقات مرد 50 ساله به نام «سید علی محمد ـ ح» با حضور در کلانتری تجریش ادعا کرد که خواهر و خواهرزاده خود را به قتل رسانده است. با بررسی و صحت این موضوع مشخص شد که این فرد، متهم به قتل اجسادی است که در خیابان آزادی کشف شده است. این متهم در بازجویی‌های با اشاره به اختلاف با خواهرش بر سر ارث پدری گفت که فکر می‌کردم خواهرم می‌خواهد دارایی‌های والدین در قید حیاتمان را بالا بکشد.

پیش از این متهم بارها خواهرش به نام «طاهره ـ ح» را تهدید کرده بود که او را به قتل رسانده و پس از آن خود را به پلیس معرفی خواهد کرد تا این که در روز حادثه حدود ساعت 13:55 دقیقه برای اجرا کردن نقشه شوم خود به خانه خواهرش در خیابان آزادی رفته و او را با آرنجش خفه کرده بود. در زمان حادثه خواهرزاده متهم به نام «دانیال» چهارساله خواب بوده که وی، او را نیز با متکا خفه کرده بود و پس برای آن که از مرگ خواهرش اطمینان پیدا کند وی را از گردن به نرده‌های آهنی اپن آشپزخانه بسته بود.

وی با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب دو قتل حدود ساعت 14:25 محل جرم را ترک کرده بود گفت: چند ساعت بعد زمانی که دختر هشت‌ساله مقتوله از مدرسه بازگشت کسی در خانه را به روی او باز نکرد در نتیجه وی به خانه همسایه رفت اما با گذشت چندین ساعت خبری از مادرش نشد و همسایه‌ها به ناچار موضوع را به همسر مقتوله که برای انجام کار به خارج از شهر رفته بود اطلاع دادند و همسر مقتوله نیز از مادر همسرش خواست که با کلیدی که در اختیار دارد وارد خانه آنان شود. زمانی که مادر مقتوله وارد منزل دخترش شد با اجساد فرزند و نوه‌اش روبرو شد و موضوع را به کلانتری اطلاع داد این در حالی بود که متهم به قتل هم دو ساعت پس از ارتکاب جنایت ابتدا به زندان اوین مراجعه و پس از آن خود را به کلانتری تجریش معرفی کرده بود. این متهم در اعترافاتش عنوان کرد که از کشتن خواهرش پشیمان نیست اما از این که «دانیال» را کشته است احساس پشیمانی می کند. در حال حاضر این پرونده از سوی دادسرای امور جنایی در حال پیگیری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد