دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

معرفی دیوید بکام به‌عنوان سفیر سامسونگ در بازی‌های المپیک

معرفی دیوید بکام به‌عنوان سفیر سامسونگ در بازی‌های المپیک 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

ایتنا - سامسونگ را به‌عنوان سفیر خود در بازی‌های المپیک لندن معرفی کرد. 

 

 

 

به گزارش ایتنا، شرکت سامسونگ بعنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دیجیتال و شریک بازی‌های المپیک در برقراری ارتباطات بی‌سیم (Wireless)، روز گذشته از توافق‌نامه جدید و اختصاصی با «دیوید بکام» فوتبالیست مشهور در معرفی وی بعنوان سفیر برند جهانی سامسونگ در بازیهای المپیک خبر داد.

انتخاب دیوید بکام بعنوان سفیر سامسونگ در بازی‌های المپیک تاثیر مستقیم و بلافاصله‌ای در مطرح شدن دوباره نام این برند و افزایش هرچه بیشتر اهمیت آن خواهد داشت و حضور تعیین کننده این شخص در این رویداد بزرگ کمک فراوانی به سامسونگ در شناسائی بعنوان شریک اصلی بازیهای المیپک ۲۰۱۲ لندن خواهد کرد.

این همکاری بلافاصله با ظاهر شدن دیوید بکام در تبلیغات پلتفرم‌های گوناگون سامسونگ و کمپین‌های عمومی این شرکت در پوشش اخبار مرتبط با سامسونگ در المپیک ۲۰۱۲ و برنامه‌های بازاریابی آغاز می‌شود.

در زمان امضای این قرارداد با بکام، آقای Gyehyun Kwon دستیار و مدیر بخش بازاریابی ورزش جهانی Samsung Electronics ضمن معرفی ورزش بعنوان عامل مشترک در ایجاد اتحاد میان اقشار مختلف جامعه، به فعالیت‌های ابتکاری و انسان دوستانه دیوید بکام در سرتاسر دنیا برای کمک به مردم در جهت ایجاد زندگی بهتر اشاره نموده و هدف اصلی شرکت سامسونگ در کمپین مارکتینگ بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن را نیز مطابق با این فعالیت‌ها و بر پایه جذب و ترغیب جوانان به ورزش قلمداد نمود.

از این رو شرکت سامسونگ از پیگیری و پشتیبانی اهداف خود توسط دیوید بکام در بازی‌های المپیک پیش رو استقبال نموده و با تکیه بر فناوری پیشرفته این شرکت، تجربه بی‌نظیری را برای تماشاگران این رویداد جهانی فراهم خواهد نمود.

دیوید بکام از سوی سامسونگ همواره بعنوان انتخاب اصلی و اول برای احراز پست نمایندگی سامسونگ در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ به حساب آمده است که در این میان موفقیت‌های ورزشی این بازیکن از جمله دریافت جایزه بهترین فوتبالیست دنیا در سال‌های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۳ و معرفی بعنوان اولین فوتبالیست انگلیسی با حضور در بیش از ۱۰۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا در کنار نقش کلیدی وی در برگزیده شدن لندن بعنوان محل بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ در این انتخاب نقش موثر و ویژه‌ای را ایفا نموده‌اند.

از دیگر سو تولد این بازیکن در محله Leytonstone لندن با فاصله بسیار اندکی با استادیوم Olympic Park و فوتبال بازی کردن وی در پارک‌ها و خیابان‌های این منطقه، شرایط ویژه و بی‌نظیر دیگری برای دیوید بکام در ارتباط با این رویداد بزرگ فراهم کرده است.

دیوید بکام پس از امضای قرارداد با سامسونگ ضمن ابراز خرسندی از حضور در تیمی که نهایتا یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌ها و اتفاقات دنیا یعنی بازی‌های المپیک را به شهر زادگاهش، لندن خواهد آورد، به همکاری جهانی با برند معتبر سامسونگ اشاره می‌نماید و هدف مشترک این توافق را کمک به افراد بیشتر و بیشتری برای لذت بردن از بازی‌های المپیک و به اشتراک گذاشتن تجربه هیجان انگیز خود با سایرین بیان می‌کند.

سامسونگ بعنوان شریک جهانی بازی‌های المپیک علاقه فراوانی برای حضور در این رویداد و تحقق اهداف خود در رده ارتباطات بی‌سیم با حداکثر کیفیت داشته و با سرمایه گذاری بالا و انتخاب با دقت همکاران خود در این رویداد همچون دیوید بکام توجه مستقیم و بدون واسطه‌ای را به توانائی‌های تکنیکی و تجارب ارزشمند این شرکت جلب می‌نماید.

در پایان این مراسم آقای Gyehyun Kwon با تجلیل از شخصیت برجسته دیوید بکام در دنیای ورزش حضور وی را عامل مثبتی برای افزایش وزن و اعتباز بازی‌های المپیک و جذب هر چه بیشتر مخاطبان به این اتفاق بزرگ ورزشی در مشاهده و تعقیب بازی‌های المپیک می‌داند.

این مقام اجرائی سامسونگ از نهائی شدن این قرارداد که عاملی جذاب برای دوستداران این برند و طرفداران بازی‌های المپیک به حساب می‌آید بعنوان امری هیجان انگیز و فوق العاده یاد نموده و از همکاری‌های گسترده با این فوتبالیست مشهور در سرتاسر دنیا و در فاصله باقی مانده تا شروع بازی‌ها خبر می‌دهد این همکاری از امروز تا آخرین روز برگزاری المپیک ۲۰۱۲ لندن ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد