دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های باحال 90 | جدیدترین اس و پیامک های ایران در اینجا

اس ام اس های باحال 90 | جدیدترین اس و پیامک های ایران در اینجا 

http://Nice-sms.blogsky.com/ 

 

 

 

شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه می گذارند

و چه زیباست شرم زمین که خودش را به خواب می زند

 

************ Nice-Sms.iR *************  

شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید

به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است که روی سنگ قبر او می گذارید . . .

 

************ Nice-Sms.iR *************  

هر سال تو را غرق صفا میخواهم / هر روز تو را کام روا میخواهم / از بهر تو و هر که تو را دارد دوست / آرامش خاطر از خدا میخواهم

 

************ Nice-Sms.iR *************  

بیا اینجا صداقت میفروشم / برای تو محبت میفروشم / بیا بهر نگاهی از تو ای دوست / دلم را زیر قیمت به تو میفروشم

 

************ Nice-Sms.iR *************  

گرچه ما را نکند دوست به پیامی شاد، خاطر دوست عزیز است خدا یارش باد
 

  

●.●●..●● بقیه در ادامه ی مطلب ●.●●..●● 

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم

گفتاکه من هم از تو ترک گناه خواهم

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

گفتم ای دوست یک بوسه بده بهر خدا گفت :امروز برو فردا بیا گفتم امروزبرم فردا بمیرم چه کنم،گفت یک بوسه دهم باز تو را زنده کنم

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

پیش هر تیغی سپر باید گرفت / پیش تیغ دوست سر باید گرفت

جانب خود را مبین گر عاشقی / جانب دوست در نظر باید گرفت

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

روز وصل دوستداران یاد باد / یاد باد آن روزگاران یاد باد

گرچه یاران فارغند از یاد من / از من ایشان را هزاران یاد باد.

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

برایت مینویسم دوستت دارم میدانم نمیدانی امامیدانم که میخوانی

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

قالیچه یادت را هرگز بر ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد!

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

یارب دل دوستان پر از غم نکنی باتیر بلا قامت ماخم نکنی ای چرخ تو را به قران سوگند یک موزسر عزیز ما کم نکنی

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

اهل کوچه همه رفتندولی ماماندیم/حقمان است اگربیکس وتنهاماندیم/دربروی همه وابودونمیدانستیم/شهرلبریزخدابودونمیدانستیم/هیچ تقصیرکسی نیست اگررنجوریم/روشنی هست،خداهست،ولی ماکوریم!

فرستنده :ستایش

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

آنهایی که باچشم کمتردیده میشونددرقلب بیشتر یادمیشون .

فرستنده : 3722***0937

نظرات 2 + ارسال نظر
omid جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام//خسته نباشید//اس ام اس عاشقانه
۰۹۱۳۲۶۹۳۰۴۱

ژیلا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد