دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس های ارسالی دوستان ۲۴ اردیبهشت | Freind s Sms Hot & Toop

اس ام اس های ارسالی دوستان ۲۴ اردیبهشت | Freind s Sms Hot & Toop 

http://Nice-sms.blogsky.com/  

 

 

 

۰۹۱۳۹۵۲xx42

درسکوت دادگاه سرنوشت
عشق برما حکم سنگینی نوشت

گفته شد دلداده ها ازهم جدا 
وای براین حکم و این قانون زشت

  

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۳۹۸۲۱xx83

هرکس به میزانى انسانى تر است که نیازهاى متعالى تر

و متکامل ترى داشته باشد

“دکتر على شریعتى”

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۱۱۹۵۹xx00

باتو میشه دنیارو داشت از بی کسی پروا نداشت

بااین همه معرفتت مگه میشه دوستت نداشت

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۱۱۹۵۹xx00

مثل یک درنای وحشی تاافق پروازکن

قصه ای دیګربرای فصل سرماسازکن،

زندګی تکرارزخم کهنه دیروزنیست

بالهای خسته ات راروبه فردابازکن.

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۱۳۷۵۶xx21

آن قدر عزیزی که وقتی در بهار قدم می زنی

برگ درختان برای بوسیدن جای پایت انتظار پاییز را می کشند

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۳۹۰۶۵xx31

1.y esm dg va3 man.
2.bhtarin vijegim.
3.bhtarin khatrat a man.
4.chizi k hichvaqt bhm nag0fti

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

0919865xx93

آرزوی جوجه تیغی:بغلش کنن.

آرزوی پاندا:عکس رنگی بندازه. آرزوی گوسفند:رو صندلی جلو وانت بشینه.

آرزوی خرس:نمی گم تا داغ دلت تازه نشه!

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۱۹۷۵۷xx15

به اندازه گریه گنجشک دوستت دارم…

فکرمی کنی خیلی کمه…

اماگنجشک هازمانی که گریه می کنن می میرند!

 

 ************ Nice-Sms.iR *************

۰۹۳۷۰۲۳xx54

کاش می شد به تو گفت که تو تنها سخن شعر منی

کاش می شد به تو گفت که تو تنها از برای دل نومید منی

کاش می شد به تو گفت که مرو دور نشو از بر من

تو بمان تا که نمیرد دل من…

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

منبع و مرجع کامل اس ام اس در ایران

راد اس ام اس دات کام

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

0939053xx73

قانون پایستگى واحد:

واحدها نه از بین میروند نه پاس میشوند

بلکه از ترمى به ترم دیگر منتقل میشوند!

مجتبىE12

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

0937982xx77

نفس راباتومیخواهم توکه ازنسل گلهایی

سیاهی رامکن باورتو خودخورشیدفردایی

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۱۹۸۶۵xx93

امید ,دارویی است که شفا نمی دهد, اما درد را قابل تحمل میکند.

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۱۳۶۵۶xx15

ازخدامی خواهم آنچه راکه شایسته ی توست،

به تو هدیه بدهد نه آنچه راکه آرزو داری!

زیرا گاهی آرزوهای تو، کوچک است و شایستگی تو، بسیار…

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۳۷۶۴۲xx38

خدایا به من رفیقی بده که با من کریه کند.

دوستی که با من بخندد را خودم بیدا میکنم.

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

۰۹۳۵۶۳۰xx37

خدایا عزیزی که این مکتوب رامیخواند:

بربال آرزوهایش پروازده،اورادرهمه لحظات دریاب،

مباداخسته شود،بیمارشود ویاغم ببیند.

دلش راسرشارازشادی کن

وآنچه رابه بهترین بندگانت عطامیکنی به اوعطاکن.

نازگل
  

 ارسال اس ام اس درخواستی به موبایل شما برای اولین بار در ایران از نایس اس ام اس شما فقط شماره موبایل و نوع اس ام اس رو از طریق نظرات ارسال کنید تا اس ام اس در اسرع وقت ارسال شود با تشکر مدیر سایت نایس اس ام اس : علی دهقانی برای قدر دانی از شما کاربران گرامی طرح رو اجرا کردیم . امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره اس ام اس حداکثر تا ۱۲ ساعت ارسال میشود . 

  

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●● 

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

۰۹۳۵۶۳۰xx37

خدایا تقدیردوستم را زیبا بنویس تا من جز لبخند از اوچیزدیگری نبینم

نازگل

  

************ Nice-Sms.iR *************  

۰۹۳۵۶۳۰xx37

اما من،بہ دانستن از تو نیازمندم،دریغ مکن.

بگو ھرلحظہ کجایی،چہ میکنی؟

تا بدانم آن لحظہ کجا باشم،چہ کنم؟

نازگل

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۰۹۳۵۶۳۰xx37

برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافیست،

لازم نیست آن را درقلبش فروکنی ویاگلویش را با آن بشکافی،

فقط پرهایش رابزن،خاطره ی پریدن با اوکاری میکند

که خودش را به اعماق دره ها پرت میکند

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۰۹۳۵۶۳۰xx37

به دنبال کسى هستم که بادرد آشنا باشد

دلش غمگین خودش ساده کمى ازجنس ما باشد

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۰۹۳۹۸۲۱xx83

امروز دلم عشق است فرداى دلم معشوق:-*

هانیه

 

************ Nice-Sms.iR *************  

۰۹۱۷۶۹۱xx75

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا/
فردا شد و باز هم توگفتى فردا/

امروزدلم مانده و یک دنیا حرف/
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا!!!

 

************ Nice-Sms.iR ************* 

0939959xx00

انواع بوس:
۱-بوس صورت:دوست داشتن
۲-بوس پیشانی:آرامش
۳-بوس بازو:شوخی کردن
۴-بوس گردن:نیازداشتن
۵-بوس لب:عاشق بودن
کدومو میخوای؟
 

 

The Best Of World In The : WwW.Nice-Sms.iR 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ

۰۹۳۸۲۵۳۴۴۲۸
خنده دار و غاشقانه

دلارا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام بلا
من تا 12 ساعت دیگه منتظر اس ام اس هستما.چون خودت گفتی شماره بذارین اس میدیم . یادت نره ها...منتظرت هستماا... 09364436064

shayan یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://shayanworthy.blogfa.com/

09383234330
1) جک بفرست
2)اگه خواستی وبلاگ رو تو لینک دوستان قرار بده

شاه احمد یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.musictak.blogsky.com

سلام علی جون
من اولین بار به سایتت دارم میام. سایت با حالیه . کلی حال کردم .
میتونی به سایت منم بیای و با هم لینک بشیم . وقت کردم لینک وبلاگتو تو وبلاگم قرار میدم . منو میتونی با جدیدترین آهنگا لینک کنی .
راستی گفتی اس ام اس های در خواستی میفرستی اگه برام بفرستی خیلی با حال میشه . شماره من :۰۹۳۶۴۷۵۶۱۶۶
اس ام اس های عاشقانه و خنده دار میخام . منتظر جوابت هستم. به وبلاگم سر بزن و نتیجه رو توی نظرات بده . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد