دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

پیامک عاشقانه ، غمگین و احساسی خرداد ۹۰ | جدیدترین اس ام اس ها

پیامک عاشقانه ، غمگین و احساسی خرداد ۹۰ | جدیدترین اس ام اس ها 

www.Nice-Sms.iR  

 

تو رفته ای و من افتاده ام ! تو از دست ، من از پا .
 

 ************ Nice-SMS.IR *************

پر از دلشوره ام ، بی تاب و دلگیرم / کجا ماندی که من بی تو / هزاران بار ، در هر لحظه میمیرم .
  

 ************ Nice-SMS.IR *************

 
خلوت نشین غم شدم ، غمخوار نا پیدای من / آغوش گرمت جای من ، آری تویی دنیای من .
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
روزگارم گله مندی شده است / من بگیرم تو بخندی شده است / از دلم یاد نکردی شاید / عشق هم سهمیه بندی شده است .
 

 ************ Nice-SMS.IR *************
 
با این که لب از کلام بستید شما / ساکت سر جایتان نشستید شما / امواج نگاهتان دلم را لرزاند / اصلا نکند زلزله هستید شما .
 

 ************ Nice-SMS.IR *************

با آمدنت بهانه پیدا شده است / خورشید میان خانه پیدا شده است / ما نیم نظر چشم به هم دوخته ایم / یک لحظه ی شاعرانه پیدا شده است . 
 

************ Nice-SMS.IR *************
 
چشمانم خسته است و نبض ذهنم افتاده ، کاش نگاهت یک قدم نزدیک تر بود !
 
************ Nice-SMS.IR ************* 

 
به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام ، چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را .
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
شال و کلاه می بافم با خیالت تا در سرمای نبودنت یخ نبندم .
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
همیشه تو قلب منی ، هر وقت احساس کردی جات بده ، بگو تا بذارمت رو چشمام .
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
کندوی باغ هستی بی تو عسل ندارد / بی تو کتاب عشقم ضرب المثل ندارد .
 

 ************ Nice-SMS.IR *************

 
یه دل دارم کبابته / هر جا باشی به یادته / اگر چه بی خیالمی / ولی دلم خرابته .
 
************ Nice-SMS.IR ************* 

 
ای عشق چه در شرح تو جز عشق بگویم / زیرا که تو در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی .
 
************ Nice-SMS.IR *************
 
گل یخ زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم / مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست / که من مشتاق دیدار تو هستم .


برچسب ها: پیامک جدید آذر 89، اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید، پیامک عشقی، پیامک دوری، پیامک ابراز دلتنگی، اس ام اس نامردی، اس ام اس دلشکسته ها، اس ام اس خیانت کردن، اس ام اس عاشقانه و غمگین آذر 89، اس ام اس + غمگین + پیامک + عاشقانه + آف + مسیج + احساسی + آذر 89، sms ghamgin، sms azar 89، sms asheghane azar 89، sms asheghane، sms del shekaste، sms 2010، sms 89، 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد