دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس و پیامک های توپ و با حال 90 ، جدید و جدید و جدید

اس ام اس و پیامک های توپ و با حال 90 ، جدید و جدید و جدید 

www.Nice-Sms.iR  

 

به اندازه قشنگی چشمای ستایش ، مردونگی طاهر ، گیچی صابر ، تحمل آتی ، پول حشمت فردوس : دوستت دارم ( افتاد الان )

فرستنده : 5706***0935

 

************ Nice-SMS.IR *************   

تا بدین لحظه نمی دانستم یاس اینقدر اصالت دارد / من برایت گل یاسی چیدم ، چون گل یاس به اندازه یک عشق صداقت دارد.

فرستنده : 4156***0915

 

************ Nice-SMS.IR *************   

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی.

فرستنده : 0032***0936

 

************ Nice-SMS.IR *************  

نه تو مانی و نه اندوه نه هیچ یک از مردم این آبادی ، به حباب لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت ، غصه هم میگذرد آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند. لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز.

فرستنده : 4725***0937

 

************ Nice-SMS.IR *************   

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

فرستنده : 9851***0938

 

************ Nice-SMS.IR *************   

پیش هر تیغی سپر باید گرفت ، پیش تیغ دوست ” سر ” باید گرفت.

فرستنده : 1245***0935

 

************ Nice-SMS.IR *************  

بیا با من دلم تنهاترین است / نگاهت در دلم شور آفرین است / مرا در شعله ی عشقت بسوزان / که رسم دوستداریها همین است.

فرستنده : 3560***0914

 

************ Nice-SMS.IR *************   

زندگی یعنی همین لبخند تو / عشق یعنی یک نفر مانند تو

مرحبا بر عشق تفسیرش تویی/ آفرین بر آسمان ماهش تویی

فرستنده : 7898***0917

 

************ Nice-SMS.IR *************   

در محفل اگر دوست نباشد که صفا نیست / هر آب روان در همه جا آب بقا نیست

ای دوست بیا روشنی محفل ما باش / ما را طمعی از تو به جز مهر و وفا نیست.

فرستنده : سحر از بندرعباس

 

************ Nice-SMS.IR *************   

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم / توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم.

فرستنده : سحر از بندرعباس
 

 

برچسب ها : اس ام اس جالب، پیامک دلنشین، پیامک 90، اس ام اس جدید، اس ام اس های خفن 18، اس ام اس های جدید، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس روز، اس ام اس باحال، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاری، اس ام اس ولنتاین، اس ام اس، اس ام اس عاشقانه جدید، اس ام اس های عاشقانه، اس ام اس عشقولانه، اس ام اس های جالب، اس ام اس جدید 89، اس ام اس سرکاری جدید، اس ام اس جدید، اس ام اس های خفن، اس ام اس تولد، اس ام اس عشقولانه جدید، اس ام اس جوک جدید، ارسال اس ام اس، اس ام اس فلسفی جدید، ارسال اس ام اس رایگان، اس ام اس نوروز، جک و اس ام اس جدید، دانلود اس ام اس جدید، اس ام اس لاو جدید، اس ام اس نوروز 90، اس ام اس جدید رشتی، اس ام اس سال نو، اس ام اس قشنگ جدید، اس ام اس های جالب، اس ام اس رایگان، سایت اس ام اس، زنگ اس ام اس جدید، جدید ترین اس ام اس، نرم افزار اس ام اس، اس ام اس خیلی جدید، اس ام اس جدید مرداد87، اس ام اس جدید ولنتاین، اس ام اس جک جدید، اس ام اس عارفانه، اس ام اس جدید عاشقانه، پنل اس ام اس، اس ام اس خفن، اس ام اس جدید روز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد