دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه سال 1390 | SMS Ashegane 2011

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه سال 1390 | SMS Ashegane 2011 

www.Nice-Sms.iR 

 

زندگی یعنی همین لبخند تو / عشق یعنی یک نفر مانند تو

مرحبا بر عشق تفسیرش تویی/ آفرین بر آسمان ماهش تویی

فرستنده : 7898***0917

 

************ Nice-SMS.IR *************  

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم / توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم.

فرستنده : سحر از بندرعباس

 

************ Nice-SMS.IR *************  

کاش دلم قایقی بود که لب یک اسکله خودش را به تو می بست.

فرستنده : 9673***0935

 

************ Nice-SMS.IR *************  

آهای حس غرورم
آهای رفیق خوبم
هنوز برات میمیرم
اگر چه خیلی دورم

فرستنده : 9431***0938

 

************ Nice-SMS.IR *************  

من ندانم که کیم / من ندانم که چیم / من فقط می دانم
که تویی شاه بیت غزل زندگیم.

فرستنده : مهشید

 

************ Nice-SMS.IR *************   

 

تو را در قلب شعرم میگذارم
بنام عشق آنرا می نگارم
تمام حرف من در شعر این بود
تو را تا بی نهایت دوست دارم.

فرستنده : امید

 

************ Nice-SMS.IR *************  

قشنگترین غزلم را در دل شب برای چشمان تو گفتم ، پس تو نیز قشنگترین لبخندت را برای لحظه ی دیدار نگه دار.

فرستنده : 7149***0939

 

************ Nice-SMS.IR *************  

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

فرستنده : 9851***0938

 

************ Nice-SMS.IR *************  

به اندازه قشنگی چشمای ستایش ، مردونگی طاهر ، گیچی صابر ، تحمل آتی ، پول حشمت فردوس : دوستت دارم ( افتاد الان )

فرستنده : 5706***0935

 

 ************ Nice-SMS.IR ************* 

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی.

فرستنده : 0032***0936

 

************ Nice-SMS.IR *************  

اگه یه روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه ، چشماتو ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار ، اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی هنوزم دوسش داری.

فرستنده : 5090***0939

 

************ Nice-SMS.IR *************  

عقل در کوی عشق نابیناست ، عاقلی کار بوعلی سیناست ، عاشقی خود نه کار فرزانه ست ، عقل در راه عشق دیوانه ست.

فرستنده : 8875***0937

 

************ Nice-SMS.IR *************  

قشنگترین نگاهم رابراىتوکنارگذاشتم
تابدانى باتمام وجودم منتظردیدار
توام

فرستنده : عبدالله از خرمشهر

 

************ Nice-SMS.IR *************  

خواستم یه sms توپ واست بفرستم وسط راه منفجر شد همه فهمیدن که دوستت دارم.

فرستنده : 0303***0938
 

 

برچسب ها : اس ام اس عاشقانه, sms asheganeh, sms 2011, اس ام اس جدید, اس ام اس خفن, اس ام اس, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس های جدید, اس ام اس های عاشقانه, اس ام اس سرکاری, اس ام اس ولنتاین, اس ام اس باحال, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس خنده دار, اس ام اس س, اس ام اس روز, google sms, اس ام اس جدید, جملات عاشقانه اس ام اس, ارسال اس ام اس, اس ام اس سرکاری جدید, اس ام اس عاشقانه جدید87, اس ام اس عارفانه عاشقانه, رسائل حب, اس ام اس عاشقانه 89, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس سرکاری عاشقانه, اس ام اس عاشقانه جدید88, اس ام اس غمگین عاشقانه, اس ام اس های عاشقانه, اس ام اس عاشقانه توپ, اس ام اس عشقولانه جدید, اس ام اس عاشقانه انگلیسی, اس ام اس عاشقانه جدید89, قشنگترین اس ام اس عاشقانه, ارسال اس ام اس رایگان, اس ام اس فلسفی جدید, اس ام اس تولد, اس ام اس نوروز, دانلود اس ام اس عاشقانه, اس ام اس سال نو, اس ام اس عارفانه, اس ام اس عاشقانه زیب, اس ام اس لاو جدید, جک و اس ام اس جدید, جدیدترین اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه کوتاه, دانلود اس ام اس جدید, اس ام اس قشنگ جدید, اس ام اس عاشقانه 2009, اس ام اس نوروز 90, اس ام اس عاشقانه غمناک, اس ام اس عاشقانه 88, اس ام اس رایگان, اس ام اس عاشقانه روز, سایت اس ام اس, نرم افزار اس ام اس, زنگ اس ام اس جدید, اس ام اس عید نوروز, جدید ترین اس ام اس, پنل اس ام اس, اس ام اس عید, اس ام اس چهارشنبه سوری, اس ام اس قشنگ, اس ام اس غمگین, ارسال اس ام اس رایگان, اس ام اس زیب, اس ام اس جدید عاشقانه, اس ام اس نوروزی, بانک اس ام اس, اس ام اس عاشقانه خفن, free sms, اس ام اس جالب, send free sms, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس های خفن, send sms, ارسال اس ام اس تبلیغاتی, web sms, sms free, اس ام اس سرکاری خفن, اس ام اس بی ادبی, اس ام اس تبلیغاتی, mms, sms gratuit, freesms, sms messages, sms marketing, send sms free, websms, mobile sms, sms sender, sms gratis, love sms, دانلود اس ام اس, email to sms, sms online, sms software, جدیدترین اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد