دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس ضدحال ( با حال ترین SMS های سرکاری 1390 )

اس ام اس ضدحال ( با حال ترین SMS های سرکاری 1390 ) 

  www.Nice-Sms.iR

 

شنیدم درعرض 3 ساعت 3 کیلولاغرشدی ای ناقلا دماغ توعمل کردی......

 

 ************ Nice-SMS.IR *************


من دوست دارم تو چی؟
من دیوونتم تو چی؟
من شوخی کردم تو چی؟

 

 ************ Nice-SMS.IR *************


بند شلوارتم ولم کنی ابروتو میبرم

 

 ************ Nice-SMS.IR *************


تورا از گل نه از گل افریدند/ ز عطر یاس و سنبل افریدند/ نمیدانم تورا با این همه حسن/ چرا این
گونه منگل افریدند؟

 

 ************ Nice-SMS.IR *************


شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قورقوری به شما نیازمند است!

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

(مخصوص نیمه شب): .می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

 

************ Nice-SMS.IR ************* 


(مخصوص نیمه شب): من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

گوشیت آ نتن نمیده جات خرابه به مامانت بگو عوضت کنه

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

تو مثل خورشید هستی. می دونی چرا؟ چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی!

 

************ Nice-SMS.IR ************* 


زندگی را از تو نام برده اند !ز : زاویه نگاه تون : نوای کلام تود : درگاه ابروی توگ : گیسوی پریشان توی : یارو سر کاری!

 

 ************ Nice-SMS.IR *************


دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدیامروز التماس کردم بازم نیومدیمیترسم فردا چشمامو پر از اشک کنی و باز نیای!چه بد دردیه یبوست...!!!!!

 

************ Nice-SMS.IR ************* 


ای همه دار و ندارم / ای تو ماه شب تارم / جز تو من کسی ندارم / که سر کارش بذارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد