دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

اس ام اس احساسی و عارفانه جدید ، SMS های جدید و با حال

اس ام اس احساسی و عارفانه جدید ، SMS های جدید و با حال 

www.Nice-Sms.iR 

 

افسار دلم دست خدا بود چنین شد
ای وای اگر دست خودم بود چه میشد
مقصود خودم مهر و وفا بود چنین گشت
گر مقصود من جور و جفا بود چه میشد.

فرستنده : 0725***0939

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه قصدی زد و رفت ، خواست تنهایی مارا به رخ ما بکشد طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت.

فرستنده : 2563***0918

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

میبینی خدا؟؟
داشتیم بازی میکردیم اون رفت چشم گذاشت من رفتم قایم شدم اما اون بجای من یکی دیگه رو پیدا کرد و من برای همیشه گم شدم.

فرستنده : 2058***0912

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

گاه دلتنگ میشوم ، دلتنگتر از همه دلتنگها ، گوشه ای مینشینم و میشمارم حسرتها را و محاکمه میکنم وجدانم را ، من کدام قلب را شکستم و کدام احساس را له کردم و کدام خواهش را نشنیدم و به کدام دلتنگی خندیدم که اینچنین دلتنگم.

فرستنده : حسام

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

هر آنچه خواستم نیامد به دست! چون که بیگانه بودم در این دنیای پست! پی آب بودم کوزه به دست! چون که آب یافتم کوزه شکست!

فرستنده : 7944***0936

 

 ************ Nice-SMS.IR *************

غروب برات جه سخته وقتى غریبه باشى وقتى عزیزى دارى ولى بیشش نباشى

فرستنده : 9660***0939

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

گفته بودم با تو رسم عاشقی اینگونه نیست پیش یار از دیگری افسانه گفتن خیره گیست ، در خم بی راه از خود پشت پاخوردی دریغ ، رفت عمری و ندیدی از کجا خوردی دریغ.

فرستنده : 8041***0936

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم

 

نه تو مانی و نه اندوه نه هیچ یک از مردم این آبادی ، به حباب لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت ، غصه هم میگذرد آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند. لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز.

فرستنده : 4725***0937

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم ما بر زمینی زندگی میکنیم که هر روز خودش را دور میزند.

فرستنده : Nafas

 

************ Nice-SMS.IR *************

 

دیشب به سیل اشک ره خواب میزدم
نقشی به یاد خط تو بر آب میزدم
ابروی یار درنظر و خرقه سوخته
جامی به یاد تو گوشه محراب میزدم.

فرستنده : امید

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

ماهی ها اصلا کینه ای نیستند اگر برای هم خط و نشون بکشند توی آب میکشند که زود از بین بره

فرستنده : 6012***0919

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد