دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

دانلود آهنگ , SMS , عکس توپ , نرم افزار , فیلم داغ , موبایل 2013 , دانلود عکس و اس ام اس

آهنگ های جدید و نایاب و موزیک ویدئو های جدید در نایس اس ام اس دانلود فیلم های داغ

SMS Ersali Dustan 90 ، اس ام اس ارسالی دوستان تیرماه 1390

SMS Ersali Dustan 90 ، اس ام اس ارسالی دوستان تیرماه 1390 

www.Nice-Sms.iR 

  مطالب خودتون رو واسمون ارسال کنید تا در سایت قرار بدیم 

  

شادترین مردم، لزوما بهترین چیزها را ندارند.

بلکه از هرچه سر راهشان قرار می گیرد، بهترین استفاده را می کنند.

(هانیه احمدی از اراک)

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

۰۹۱۳۲۸۶xx01

L
a
h
z
e
h
a
y
a
t
“aram”

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

0938080xx97

امشب دوباره یاد تو داغ دلم رو تازه کرد،،،

نبودنت کنار من غمهامو بى اندازه کرد.

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

۰۹۳۹۴۶۵xx05

خیلی ها می گن دوری و دوستی

ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی

  

************ Nice-SMS.IR ************* 

۰۹۱۹۸۶۵xx93

عشق با زینب(س) تبانی کرده است¤ رنگ گل را ارغوانی کرده است.

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم ازگونه هات

…شب به خیر احساس من

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

دو چشمت آبى دریاى بى بحر

جهان در گوشه چشمت سراسر

لبانت را به خنده چون گشایى

ز شیرینى زند، طعنه به شکر

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

تست معرفت شناسى:

اگه دوستم دارى یک جوک بفرست.اگه عاشقمى به من زنگ بزن.

اگه برات مهمم تک زنگ بزن. اگه دوست دارى همدیگه رو ببینیم

یه sms خالى بفرست.اگه از من خوشت نمیاد یک عکس بفرست!

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

ستاره ها مى گویند

» شب «

قطره اى از بیکرانگى است

هنگام که :

گیسو بیفشاند

» فردا «

طلوع دیگرى است.

  

●.●●..●● بقیه ی اس ام اس ها در ادامه ی مطلب ●.●●..●●

نظر یادتون نره دوستان گلم 

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

عاشق خسته ام از عشق جدایم مکنید ، جز همان عاشق دلخسته،صدایم مکنید

سال ها ز آتش غم ساخته و سوخته ام ، باز هم همسفر خاطره هایم مکنید

دل من با غم جانانه گره خورده اگر ،  آرزوى شب پیوند برایم مکنید

به خدا عشق گنه نیست عزیزان ، آخر در میان همه انگشت نمایم مکنید

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

مولایم. انتظار من در کوچه ى عشق تو شکوفه کرده است.

من همیشه بر روى گلبرگ هاى گل سرخ برایت پیام دوستى مى فرستم

و هر لحظه آرزوى ظهورت را به همین زودى دارم.

اى کاش من هم جز و یاران با وفایت باشم. اى کاش .

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۹۸۲۱xx83

راز قربت را یاران در قربانگاه با سرهای برید فاش میکنند

و میان ما و حسین همین خون فاصله است.

(سید مرتضی آوینی)

  

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۱۹۸۶۵xx93

تنها راه سروکار داشتن با قلب انسانها

همدردی برخاسته از عشق است.

(هنری واردبیچر)

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

بهار همان بهانه اى است که باعث مى شود طبیعت در زمستان

امیدش را از دست ندهد.

دوست داشته شدن توسط دیگران همان بهارى است

که ما را به زندگى امیدوار مى کند.

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

با تو من جون مى گیرم
مثل گلاى مریم
رویاى من تویى تو
مانند رنگ شبنم

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

دفتر زندگى من اکنون
وسعتى دارد، اندازه عشق
اى خوشا رود شدن،جوشیدن
اى خوشا ابر شدن باریدن
زندگى باید کرد
در میان دل دوست، زندگى شیرین است

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

۰۹۳۵۸۳۵xx47

نومید هم ، فزون مشو از نا امیدیت * گاهى ، بلاى جان تو امیدهاى تست

 

************ Nice-SMS.IR ************* 

 

0935835xx47

صفا و پاکى دامن ، ز آب چشمه چون دیدم
بدریا مکنتان گفتم ، مقام مستمندى را
   

 

برچسب ها : jok & sms payamake 90 payamake ersali payamake jadid payamake khordade 90 radsms.com ree sms sms sms 90 sms bahal sms darham sms emrooz sms ersali sms jadid sms jok sms jok 90 sms jorvajor sms kheyli jadid sms khordad 90 sms ziba smsrooz ارسال اس ام اس ارسال اس ام اس به سایت ارسال مسیج ارسال پیامک اس ام اس اس ام اس 90 اس ام اس ارسالی اس ام اس ایران اس ام اس برای درج در سایت اس ام اس تیر 90 اس ام اس جدید اس ام اس خرداد 90 اس ام اس خنده دار اس ام اس داغ اس ام اس درهم اس ام اس دلتنگی اس ام اس عاشقانه اس ام اس مرداد 90 اس ام اس های ارسالی اس ام اس های ارسالی دوستان (سری سی ام) اس ام اس های ارسالی شما دوستان اس ام اس های ایرانی اس ام اس های گوناگون اس ام اس گلچین شده اس ما اس شعر انواع اس ام اس انواع اس ام اس عای 90 انواع اس ام اس های جدید بازار اس ام اس بهترین اس ام اس ها بهترین اس ام اس های ارسالی جدیدترین اس ام اس جدیدترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس های ارسالی جدیدترین و نابترین جوک ها داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس راد اس ام اس سایت اس ام اس سایت تخصصی اس ام اس سایت مسیج سایت پیامک سری جدید اس ام اس ها شماره ارسال اس ام اس شهر اس ام اس مرکز اس ام اس مرکز اس ام اس ایران مسیج 90 مسیج ارسالی مسیج ایران مسیج های ایرانی منبع اس ام اس نابترین اس ام اس های ارسالی همه جور اس ام اس وبلاگ اس ام اس وبلاگ مسیج وبلاگ پیامک پیامک 90 پیامک ارسالی پیامک ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد